Beoordeeld op 7 juni 2019

We hotel is perfect centraal gesitueerd op place reial. Wij hadden geluk met een kamer aan de achterkant met geen geluidhinder van de place reial.
Dit is dan ook het grote voordeel, samen met de perfecte hygiëne, en goede airco op de kamer, een badkamer met kleine bad/douche, een comfortabel bed, en zeer vriendelijk personeel.
Minpunten die voor ons iets minder doorwegen zijn de dunne muren, en dus veel geluiden vanuit de gang en naastgelegen kamers en het klein en eentonig ontbijt.
Maar dus voor ons een aanrader !

Kamertip: Vraag een kamer achterin, die geen uitzicht hebben maar wel geen hinder van drukte van place reial
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 5 juni 2019

Persoonlijk verbleef ik al voor de tiende keer met een groep van vo-leerlingen in dit leuke hotel aan de mooiste plein van Barcelona. Ik heb in heel veel hotels geslapen, en nog nooit zo'n aardige, verantwoordelijke en toegewijde personeel gezien als hier. Ik kom woorden tekort om ze te bedanken voor een geweldige week. Heb meteen al voor volgend jaar geboekt. We komen zeker terug!
Minpuntje= iets gehorige kamers en een zeer te eenvoudig ontbijt.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 april 2019 via mobiele applicatie

Hotel is prima te doen voor een citytrip. Likt erg lokaal, 200 meter af van metrostation. En nog geen 100 meter af van de beroemde la Rambla. Indien je iets verder wilt lopen (net geen kilometer) zit je aan Barcaloneta (boulevard met strand).
Ontbijt is erg simpel, croissant & broodjes met enkel zoet beleg. Koffie en sap is prima te doen. Kamer is erg basic, een bed en een badkamer. Je kan je niet vrijuit bewegen want het staat tot de nok gevuld met meubilair. Het bed is hard en het kussen is klein. Indien je Barcelona komt bezoeken als citytrip is dit een prima hotel om te slapen, ga je langer dan 4 dagen dan is het hotel erg klein.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 20 november 2018

Hotel is op een goede locatie , personeel vriendelijk en behulpzaam Ontbijtbuffet was eenvoudig met alleen zoet beleg bestek was wegwerp.
Kamers zeer eenvoudig, wij hadden kamer 307 was erg klein met bed en nachtkastje.
Geen stoel of tafel om je spullen op te leggen.
Heel klein raam wat niet open kon met zicht op luchtkoker, geen muurstopcontacten maar loshangend verlengsnoer.
Badkamer was eenvoudig maar goed.
Voor locatie goed verblijf maar voor hotel geen herhaling van ons.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Roma Reial is een zeer basic hotel op een uitstekende locatie in Barcelona. De locatie is wel het beste wat het hotel te bieden heeft. De kamer is gedateerd, uitzicht op een muur, en het is ook niet allemaal brandschoon. Masr voor een laag bedrag zonder veel eisen kan je hier prima overnachten voor een korte periode.

Datum van verblijf: juli 2018