Beoordeeld op 21 februari 2019 via mobiele applicatie

Het ligt centraal , je kunt overal te voet naartoe.
De kamers zijn heel schoon en comfortabel ! We hadden de junior Suite die een kleine extra kamer had! Een ontzettend mooi dakterras waar je kunt genieten van het uitzicht en lekkere hapjes en drankjes! Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2019
DuquesadeCardona, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Duquesa de Cardona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2019

Beste Lizanicole

Hartelijk dank voor het nemen van uw tijd en het delen van uw feedback over uw ervaringen op de Duquesa de Cardona. We zijn erg blij om te leren dat u onze faciliteiten, diensten en locatie waarderen.
Wij verheugen ons op uw volgende bezoek!

Warme groeten

Beoordeeld op 5 januari 2019 via mobiele applicatie

Wij waren hier voor de overgang van nieuw naar oud.
De locatie van het hotel aan de haven is super,
Wij heb in het restaurant gegeten op oudejaarsavond: perfect.
De roomservice laat soms een steekje vallen. Kleine foutjes, maar toch vervelend. Geen koffie in de kamer. Vergeten...
Geen zeep of shampoo in de badkamer. Vergeten...
Let op de kleine details a.u.b.
Maar laat het duidelijk zijn: de dag dat we terugkeren naar Barcelona, is het in hotel Duquesa de Cardona.

Datum van verblijf: december 2018
DuquesadeCardona, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Duquesa de Cardona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2019

Dear HansSed,

We're thankful to learn that our hotel team were helpful and friendly throughout your recent stay with us at the Duquesa de Cardona Hotel and we would like to thank you for sharing your fantastic experience with us.
Thank you again for your comments and we hope you to welcome you back to us soon!

Warm regards

Beoordeeld op 27 mei 2018

Prachtig hotel langs een mooie promenade met uitzicht over de jachthaven op enkele minuten wandelen van de Ramblas en mooie zijsteegjes. Supervriendelijk personeel. Heerlijke kamer met uitgebreide badkamer en alle voorzieningen zoals gratis Wi-Fi. Supermooi terras op het dak van het hotel waar je een schitterend zicht heb over de jachthaven en met een zwembad met ligbedjes en relax stoelen. De bediening op het terras is superbe. Zalig ontbijt in een rustige atmosfeer. Meer kan een mens zich niet wensen. Kortom, een absolute aanrader. Zonder twijfel, ik kom hier met veel plezier terug !!!

Datum van verblijf: juni 2017
DuquesadeCardona, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Duquesa de Cardona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

Dear Inggmar,

First of all, we would like to personally thank you for choosing Duquesa de Cardona hotel and for taking your valuable time to write a review on TripAdvisor.

We are grateful to receive your kind feedback describing your pleasant experience with us, recommending our breakfast, spacious bathrooms and the rooftop terrace and its wonderful views.

It is a huge pleasure for us to read that you would like to be back .

We look forward to welcoming you back soon!

With our warmest regards,

Beoordeeld op 30 april 2018

Fantastisch hotel op fijne locatie met een mooi dakterras met 2 kleine zwembaden. De bedden liggen prima, de kamers zijn geluidsdicht. Personeel is erg vriendelijk. Ontbijt is uitgebreid. We kregen een gratis cocktail aangeboden op de kamer lagen heerlijke koeken en bonbons.

Datum van verblijf: april 2018
DuquesadeCardona, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Duquesa de Cardona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2018

Dear Evelynvk40,

Thank you very much for sharing your review on TripAdvisor, your opinion is very important for us.

We feel flattered to see that you have described us as a fantastic hotel, highlighting our central location, our sound proof rooms and our most valuable thing, our friendly staff.

We hope to welcome you back soon!

Beoordeeld op 4 februari 2018 via mobiele applicatie

Fantastische service van aankomst tot vertrek, toffe, gezellige bar en op een ideale locatie om Barcelona te voet te ontdekken.
Medewerkers uiterst vriendelijk en behulpzaam. Vernieuwde kamers zijn heel mooi ingericht, echt een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2018
DuquesadeCardona, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Duquesa de Cardona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2018

Geachte GaelleG88,

willen wij u hartelijk bedanken voor het kiezen van Duquesa de Cardona en het schrijven van uw commentaar op TripAdvisor.

We zijn erg blij om te weten dat de hoogtepunten onze locatie, fantastische service die door onze medewerkers, onze Sherry bar en het comfort van de kamers.

We zouden graag naar u terug te krijgen zeer binnenkort!

Harte,

Ruth Morales