Google
vanaf 33,27 US$
vanaf 15,80 US$
vanaf 176,31 US$
Beoordeeld op 24 december 2019

Eén van de hoofdstraten in Barcelona waar je talrijke huizen uit de modernistische variant kunt vinden

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 28 november 2019 via mobiele applicatie

Je kan hier mooi wandelen. Het kan hier heel druk zijn. Veel horeca, winkels, ..., in de buurt. Metrostation direct in de buurt en zorgt voor goede verbinding.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 24 november 2019

Veel rustiger dan de toeristische Ramblas, waar je voortdurend op je hoede moet zijn voor kruimeldieven.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hele grote drukke straat. Dit is niet wat ik mij voorstel bij een winkelstraat. Voor mij is dit een verbindingsstraat waar ook winkels zijn. Niet echt rustig kuieren.
Wel een aantal heel mooie gebouwen gezien.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 16 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het is dat ik in deze straat in een hostel slaap, maar anders zou ik er niet meer dan één keer komen. Het is een drukke straat met alleen maar dure merkwinkels. Even leuk om doorheen te lopen, maar meer ook niet.

Datum van activiteit: augustus 2019