Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
StayForLong
Beoordeeld op 11 november 2023

Prima hotel op korte afstand van het oude centrum en de Ramblas.
Ruime kamers, prima bedden en een goed ontbijt. Daarbij is het personeel super vriendelijk, attent en behulpzaam.
Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: november 2023
Andante Hotel, Guest Services / Front Office van Andante Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2023

Dear Bert,
Thank you for your wonerful review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. It's great to know that you appreciated our spacious rooms, comfortable beds, and the good breakfast we offer. Our team works hard to provide excellent service, and we're glad you found them friendly, attentive, and helpful.
Your recommendation means a lot to us, and we hope to welcome you back for another fantastic stay!

Beoordeeld op 22 oktober 2023 via mobiele applicatie

Perfect hotel voor een stedentrip naar Barcelona. Kamers zijn ruim en erg modern ingericht. Badkamer is royaal en van alle gemakken voorzien. Personeel is zeer vriendelijk. Abusievelijk had de schoonmaak het raam open laten staan. Deze kon alleen met een speciaal sleuteltje worden gesloten. Na de melding gedaan te hebben bij de receptie werd dit snel opgelost. Erg vriendelijk personeel zowel aan de receptie als in het ontbijtrestaurant. Ontbijt is overigens zeer uitgebreid en vers. Lokatie is perfect en ik zou voor een volgend bezoek zeker weer voor Andante kiezen.

Datum van verblijf: oktober 2023
Andante Hotel, Atención al cliente/recepción van Andante Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2023

Bedankt voor het delen van je geweldige ervaring in ons hotel in Barcelona! Het is geweldig om te horen dat je genoten hebt van de ruime en moderne kamers, de royale badkamer en de vriendelijkheid van ons personeel. We verontschuldigen ons voor het raamincident, maar het is geweldig om te horen dat dit snel werd opgelost.
Het feit dat je ons ontbijt als zeer uitgebreid en vers hebt ervaren, is geweldig om te horen, en we zijn blij dat je de perfecte locatie van ons hotel waardeert.
We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een stedentrip naar Barcelona. Als je nog meer vragen of verzoeken hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!

Beoordeeld op 20 oktober 2023

Mooi hotel met nette grote kamers ,het enige wat we misten was een klein koelkastje. Op een centrale ligging. Het ontbijt is goed en uitgebreid. Wij waren voor de vierde keer in Barcelona. Telkens een ander hotel. Maar deze staat voor ons wel op één.

Datum van verblijf: oktober 2023

Het is geweldig om te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf in het hotel en dat jullie de kamers, centrale locatie en het ontbijt waardeerden. We waarderen ook je opmerking over het ontbreken van een koelkastje. Dit soort feedback is waardevol voor het verbeteren van onze services.

Bedankt voor het delen van je ervaring en voor je herhaalde bezoeken aan Barcelona. Als je in de toekomst weer naar de stad komt, kijken we ernaar uit om je opnieuw te verwelkomen. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, staan we tot je dienst.

Beoordeeld op 13 oktober 2023

Hotel is erg goed, ontbijtbuffet was goed verzorgd. Kamers schoon en personeel super vriendelijk. Wij vonden alleen de bedden te zacht. Heel dichtbij de Ramblas, de ene wijken en hoop bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: oktober 2023
Andante Hotel, Atención al cliente/recepción van Andante Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2023

Bedankt voor je feedback over het hotel. Het is geweldig om te horen dat je het ontbijtbuffet waardeerde en dat de kamers schoon waren. Het vriendelijke personeel is altijd een pluspunt voor een aangenaam verblijf.

Het spijt ons te horen dat de bedden voor jou te zacht waren, aangezien persoonlijke voorkeuren variëren. De nabijheid van La Rambla en de belangrijkste bezienswaardigheden is echter een groot voordeel voor dit hotel. We hopen dat je desondanks een geweldige tijd hebt gehad in Barcelona en dat je overweegt om in de toekomst weer bij ons te verblijven.

Beoordeeld op 11 oktober 2023

Dit hotel was een zege nadat ons geboekte appartement werd geannuleerd. Ontzettend vriendelijk ontvangst door Sama. Hij heeft ons de rest van de dagen enorm op weg geholpen met alle vragen. Ontbijt is top, locatie is top! Loopt zo de binnenstad in of maar het strand. Zwembad op het dak maakte was de kers op de taart!

Kamertip: Geen koelkastje aanwezig maar supermarkt om de hoek

Dear Anouk
Het is geweldig om te horen dat je een positieve ervaring hebt gehad in ons hotel. We zijn blij dat ons vriendelijke personeel, vooral Sama, je zo goed heeft geholpen. Ook fijn om te horen dat je van het ontbijt en de locatie hebt genoten. Het dakterras met zwembad klinkt als een geweldige bonus! We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Bedankt voor je mooie woorden!