Beoordeeld op 13 februari 2019

Locatie van het hotel is super. Neem een kamer met uitzicht zodat je gezellig kan kijken naar alles wat voorbij komt op de Ramblas. Kamer was niet al te groot. Bedden lagen echt fantastisch. Regendouche was heerlijk. Jammer dat er een handdouche ontbrak. Weet niet of dat op elke kamer zo is. Ontbijt was eigenlijk de enige en grootste tegenvaller. Dat stelde niet zo heel veel voor.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 9 februari 2019

Veel te veel lawaai , zowel in hotel als daarbuiten. Zodat je niet kan slapen. Overal nog vuil en stof op de kamer. Haardroger was in 2 stukken. Stopcontacten hingen uit de muur. Verwarming kon niet minder als 17° en voor 's nachts is dit niet aangenaam. Ze ging ook vanzelf aan naar hogere temperaturen zonder dit aan te geven.

Kamertip: Boek geen kamer op de Ramblas, veel te veel lawaai!
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 8 januari 2017 via mobiele applicatie

Twee nachten hier mogen slapen; het hotel is super hygiënisch en de kamers zijn ruim genoeg opgezet. Hele fijne douche.
De locatie is perfect. Je bent overal snel, metro station is vlakbij.
Het personeel is heel vriendelijk. Ik vroeg om een extra deken omdat ik ziek was en die kwamen ze Savonds laat nog brengen bij ons.
Het ontbijt is klein maar fijn.

Het enige wat je als nadeel zou kunnen zien is dat het voordeel van de locatie ook het nadeel is want je ziek aan de drukste straat waar de hele nacht door alles en iedereen doorfeest. Pas tegen 7u 7.30 is het echt stil. Wij zijn goede slapers en hebben zelfs met het raam open daar geen hinder van ondernomen.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 12 augustus 2016

Ontzettend goede faciliteiten. Bed, kamer en douche waren perfect met een mooi uitzicht op de Las Ramblas, inclusief balkon. Ontbijt was minder goed. Beperkte keuze aan aan producten. Persoonlijk was zeer vriendelijk en begripvol.
Na een waterincident (verschillende kamers waren onder water geraakt) heeft het management moeite gedaan om een gepaste oplossing te vinden. Het was jammer dat we naar een ander hotel moesten waar de kwaliteit minder was, omdat het huidig hotel geen kamers meer beschikbaar had. Echter had dat hotel (Silken Las Sambals) ook een 4 sterren waardering. Nadat we hadden aangegeven niet tevreden te zijn met de ''nieuwe'' accommodatie mochten we de volgende dag terugkomen en werden we financieel gecompenseerd. Goed geregeld! Het management deed hier verder ook niet moeilijk over. P.s. Kamer ziet er precies zo uit als op de foto! Erg mooi.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 13 juli 2016

Wij zijn eind juni voor 3 overnachtingen naar dit hotel geweest.
Onze kamer lag op de 2de verdieping met uitzicht op de drukke Ramblas.
Wij hebben nooit last gehad van het lawaai op de Ramblas. De hotelkamer had zeer dikke ramen waardoor we geen hinder hadden.
Het hotel beschikt over gratis Wifi en dit over gans het hotel tot in de kamer met een perfecte ontvangst. Eenmaal inloggen met de code en je had 24/24 Wifi.
Het ontbijt kon beter voor dit 4-sterrenhotel. Weinig afwisseling, kleine broodjes.

Datum van verblijf: juni 2016