Parc de la Ciutadella

vanaf 89,68 US$
vanaf 34,05 US$
vanaf 36,97 US$
Beoordeeld op 24 december 2019

Een openbaar park waar vroeger de citadel stond. Hier vind je de zoo van Barcelona. Er staan mooie bomen en struiken en op meertje kan gevaren worden. De attractie is evenwel de waterval van de hand van Gaudi.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 22 december 2019 via mobiele applicatie

Het is een leuk park om doorheen te wandelen en is een aangename afwisseling met de stad zelf. Er zijn veel locals te vinden in het park die even aan de chaos van de stad willen ontsnappen en als toerist kan dat hier ook prima.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 18 oktober 2019

Van een collega kreeg ik de opdracht om de mammoet te zoeken die ergens in het park is... daar gingen we dan op zoek naar de mammoet. In onze zoektocht liepen we langs o.a. een fontein en een meer met allerlei bootjes en genoten we ondertussen van de serene rust die dit park uitstraalt...en ja daar is de mammoet! Huiswerk gedaan en verder genieten van Barcelona :D

Beoordeeld op 4 oktober 2019

Aan de rand van het oude centrum ligt dit mooie stadspark. Een groene oase in de stad. Je vindt hier een aantal mooie monumenten. Daarnaast ligt hier ook het Catalaanse parlement en de dierentuin. Dit park is aanglegd voor de wereldtentoonstelling in 1888.

Beoordeeld op 25 september 2019

De eerste keer hier bij toeval terechtgekomen.. Prachtig om te zien. Een terrasje om even te relaxen en te genieten. Ligt in een mooi park.