Golden Tour Guide

vanaf € 26,00
vanaf € 26,00
vanaf € 60,00
Beoordeeld op 25 maart 2024 via mobiele applicatie

We hebben een hele goede rondleiding gehad van Vanessa ze vertelde zoveel en met veel humor. Thnx Vanessa voor de super rondleiding. Gr alixia

Beoordeeld op 15 november 2023

Gemiddeld gids wist wel wat dingetjes te vertellen maar erg beperkt. Meer dan 20 deelnemers terwijl Max o van 20. Ook de tijd was slechts ⅔ van aangegeven tijd. Dus vandaar gemiddelde beoordeling. Park zelf is zeer de moeite waard

Datum van activiteit: november 2023
Golden Tour G, Manager van Golden Tour Guide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2023

Geachte klant,

Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. We waarderen uw beoordeling en willen graag ingaan op de zorgen die u heeft geuit.

Het spijt ons te horen dat uw tourervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Wat betreft de groepsgrootte begrijpen we het belang van een comfortabele en plezierige groepsdynamiek. Onze maximale groepsgrootte is vastgesteld op 25 personen, en we streven ernaar ons aan deze norm te houden. We waarderen uw begrip dat het daadwerkelijke aantal deelnemers soms meer dan 20 kan zijn.

Wat betreft de duur van de tour, bieden we onze excuses aan als er enige afwijking was in de daadwerkelijke tijd in vergelijking met de geadverteerde tijd. De duur van de tour is altijd 1 uur, maar als u bewijs heeft dat de tour minder dan 1 uur duurde, neem dan contact met ons op.

Dank u voor het onder onze aandacht brengen van dit punt.

Beoordeeld op 21 mei 2023 via mobiele applicatie

Erg fijne ervaring! Onze gids ws Emilio en kon ons geweldig boeien. Ik had het gevoel dat we al de belangrijke punten in het park hadden gezien. We kregen tijd voor foto’s te maken en leuke tips.

Golden Tour G, Manager van Golden Tour Guide, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2023

Hallo,

Emilio is verheugd te horen dat je een geweldige tijd met hem hebt gehad in Park Güell!

Beoordeeld op 5 mei 2023 via mobiele applicatie

Ons tourguide Diana heeft echt haar best gedaan om de groep mee te nemen in de beleving van de ontwerpers.
Ze gaf ons de ruimte om te genieten van de omgeving en maakte er een leuke interactieve ervaring van.

Beoordeeld op 8 april 2023 via mobiele applicatie

Park Güell is zeker de moeite. Maar er was heel veel volk, misschien wat te veel volk. Onze gids was ok. Hij sprak Engels maar was niet altijd goed te begrijpen. Hij vertelde leuke weetjes.

Plan je bezoek zeker lang vooraf. Wij kwamen toe om 10.30 en het was al uitverkocht!!!

Tip voor de parkbeheerders: verwijder die verkopers… ze bieden geen enkele meerwaarde!