Beoordeeld op 15 februari 2019 via mobiele applicatie

Hotel is vrij basic, gewoon alles wat je nodig hebt in een kamer, enkel de matrassen mochten wat beter maar ja dat is heel persoonlijk natuurlijk. Ontbijt is basis maar genoeg maar de ligging van het hotel is subliem, wij doen steeds veel te voet want met een metro zie je niks van de stad enzo ontdek je nog leuke straatjes en pleintjes. Ook wel heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 13 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt super centraal, pal aan de Ramblas. Perfecte uitvalsbasis om een groot deel van de bezienswaardigheden te bezoeken. Dicht bij de metro. Ontbijt is eenvoudig, maar voldoende keus (zowel warm -ei/bacon- als koud)
Super vriendelijk personeel.
Bedden zijn erg kort (ca 185 cm) en het “tweepersoons” bed op onze kamer maakte bij elke beweging geluid, verder ok bedden. Kamer was redelijk ruim, schoon.
Erg prettig dat er gratis gebruik kan worden gemaakt van de safe op de kamer.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 28 mei 2018

Supertof verblijf voor wat betreft de ligging, stap zo naar de Rambla en ook een mooie uitzicht op de Rambla. Het ontbijt is ook prima. In principe is alles heel dichtbij. Het personeel is aardig en behulpzaam.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 21 mei 2018

Prima hotel voor stedentrip. Vrij basic maar goed genoeg voor 2 nachten als je toch de hele dag op pad bent. Keurig sanitair , netjes maar wat gedateerd, douche in bad met gordijn. Bedden redelijk/goed. Op de twee-persoonskamer die wij hadden stond een klein twee-persoonsbed en een apart een-persoonsbed. De dekens zijn aan vervanging toe. De kamer had een klein terrasje en lag aan de achterkant van het gebouw. Ontbijt was goed, alles was aanwezig wat je bij een twee sterren hotel kunt verwachten. vriendelijke bediening en uitstekende koffie. Ligging is perfect, midden op La Rambla.

Kamertip: Op de 3e etage is een kamer aan de achterkant met terras (geen uitzicht!) Deze kamer ligt rustig.
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 23 april 2018

Dit hotel is zeer centraal gelegen op de Ramblas en is hierdoor een uitstekende uitvalsbasis om de stad de verkennen. je bent op een 1km van de Place de Cataluña en op 1,5km van de Napoleon Collum aan de haven.
De kamers doen oud aan maar zijn proper, de badkamer op de single kamer was zeer klein (twee tegels van 40cm breed) en het uitzicht op het binnenplein kun je maar best mijden (gordijntjes toe houden).
Het ontbijt is basic maar voldoende.
Het personeel is zeer vriendelijk. Er zijn allicht betere twee sterrenhotels maar de ligging maakt veel goed. Ik kom er zeker nog terug.

Kamertip: Neem ipv single kamers een dubbele als je met vrienden op reis bent, deze hebben een iets grotere badkamer.
Datum van verblijf: april 2018