Beoordeeld op 25 juli 2018

We hebben 2x tot volle tevredenheid bij hotel Gaudi gelogeerd. Het personeel is vriendelijk en de kamers zijn netjes. De locatie is fantastisch met de Ramblas om de hoek. Ook de prijs vinden wij redelijk.

Datum van verblijf: september 2017
Irantzu M, Director General van Hotel Gaudi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018

Dear Anneke,
First of all, I would like to apologize for not answering in your language. Secondly, I would like to thank you very much for sharing your experience.
It is lovely to read that you enjoyed your two visits, and we look forward to welcoming you back for the third time soon and hope it will be even better than your first and second one.
Best regards and muchas gracias

Beoordeeld op 2 juli 2018

Prima hotel, schoon, heerlijke douche, ruime badkamer, grote bedden. Service is ook goed: receptionist altijd behulpzaam. Het dakterras is een echte topper: prachtig uitzicht over de staf en Palais Guell met mooie Gaudi-schoorstenen. Bediening op het terras wordt voor je geregeld. Ontbijt niet echt geweldig, maar er is wel voor elk wat wils (fruit-zoet-English breakfast- yoghurt-sap-koffie).

Loopafstand metro, tegenover Palais Guell, nabij verrassend goede en goedkope pizzeria Michelle!

Kamertip: Voorkant mooi uitzicht, maar wel luidruchtig.
Datum van verblijf: juli 2018
Irantzu M, Director General van Hotel Gaudi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2018

Dear Monique,
First of all, I apologize for not answering in your language. Secondly I would like to thank you for your post and thank you for having chosen our hotel for your visit to Barcelona. I am happy to read you enjoyed your stay and really appreciate your kind comments about our hotel.
It will be a pleasure to accommodate you again soon.
Best regards,
Cristina Mestres,

Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Perfecte ligging, vlak aan de rambla, dicht bij de metro. Gezellige buurt, supervriendelijk personeel. Mooie kamers, mooi ontbijtruimte. Ontbijt is niet zo wauw, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Datum van verblijf: juni 2018

Dear guest,
First of all, I apologize for not answering in your language. Secondly I would like to thank you very much for your review. I appreciate your comments regarding your stay at our Hotel.
Thank you again for sharing your experience, and I hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Hope to see you soon!!
Best regards and muchas gracias,

Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Qua ligging, uiterlijk en inrichting een prima hotel maar we hebben ontzettend veel last gehad van geluidsoverlast van andere hotelgasten omdat het hotel ontzettend gehorig is, je hoort letterlijk alles.

Datum van verblijf: oktober 2017
Irantzu M, Director General van Hotel Gaudi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2017

Dear Joep,
Thank you for taking the time to share your experience at the Gaudi Hotel in Barcelona
We really appreciate your kind comments about our team
However, I'm really sorry to read that your neighbours were so loud. We hope you can give us another opportunity. In that case, we will assign you a room as quiet as possible.
Best regards

Beoordeeld op 28 januari 2017

Goed hotel, centraal gelegen vlakbij Ramblas, vlakbij metrostation, waardoor ook zo aan het strand. Ontbijt was goed, kamer was schoon, badkamer goed. Ideaal om Barcelona te verkennen. Zou het zeker nog eens boeken.

Datum van verblijf: januari 2017
Irantzu M, Director General van Hotel Gaudi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2017

Dear guest,
Thank you for having chosen our hotel for your visit to Barcelona We are glad to read your comments and tips after your stay in our hotel. We really appreciate your kind comments about our team. Words such as yours help us to continue doing the best we can every day to achieve our guests satisfaction. We are very happy to know that you will visit us again, it will be a pleasure to wellcome you back
best regards,