Beoordeeld op 27 september 2016

Leuk hotel aan het plein de la seu. Het hotel is wel wat verouderd, maar wel schoon. Wij hadden een 2-persoonskamer met een extra bed. Iedere dag werden de bedden opgemaakt en de kamer/badkamer schoongemaakt. Het hotel ligt midden in het centrum en een paar honderd meter van de ramblas.

Datum van verblijf: september 2016
Hotel C, Director General van Regencia Colon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2017

Dear hedjojo,

First and foremost, I would like to thank you for your nice comment.

I am glad to know you enjoyed a comfy stay in our property.

I hope we can have the pleasure of hosting you again in your next visit to Barcelona.

Best regards,

Beoordeeld op 15 mei 2016

We zijn op citytrip geweest in deze wonderlijke stad met uitvalsbasis dit hotel.
We hadden een zeer grote en nette kamer, hygiëne was top. Het hotel is gelegen op wandelafstand van het gezellige oude centrum van Barcelona, met zijn vele winkeltjes. De kathedraal en het Placa Catalunia liggen vlakbij. Na een 5-tal minuutjes stappen sta je op de Rambla.
Het ontbijt was basic, maar voldoende, onder de vorm van een buffet.
Dit hotel biedt je een prima prijs/kwaliteit, met een zeer goede ligging en vriendelijk personeel!! Beter dan een doorsnee citytrip-hotel! Een aanrader!!

Datum van verblijf: juni 2015
Hotel C, Director General van Regencia Colon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2017

Dear Ben A,

First and foremost, I would like to thank you for choosing Hotel Regencia Colon during your stay in Barcelona!

It is our commitment to make our guests feel comfy in our beautiful city, and for us it is a pleasure to know you enjoyed our location downtown and the service provided in our property.

I hope we can have the oportunity of hosting you again in your next visit to Spain.

Best regards,

Beoordeeld op 1 april 2016

Hotel is heel goed voor een stedentrip. Het ligt midden in het centrum en veel van de bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Wij hadden verbleven hier op basis van logies/ontbijt. Het ontbijt was niet erg uitgebreid maar er was genoeg om de dag mee te beginnen. Verder zijn er veel eetgelegenheden in de buurt. Kamers zijn goed onderhouden en schoon.

Kamertip: Probeer een kamer te boeken op de bovenste etages i.v.m. het verkeer.
Datum van verblijf: november 2015

Dear VincentSki,

Thank you for your sharing your opinion about your stay in the Hotel Regencia Colon.

It is a pleasure to know you enjoyed our location downtown.

I take in consideration every word so we can improve and make your next stay an outstanding one.

Best regards from the sunny Barcelona,

Beoordeeld op 28 december 2015

Schoon en in het centrum gelegen, vlakbij Pl Catalunya en de grote winkelstraat Angels. Prachtige Kathedraal recht tegenover de deur en op loopafstand van de kerstmarkt. Zeer vriendelijk personeel en zeer schone kamers met alle voorzieningen geeft je zelfs een tandenborstel. Enige minpunt was de warme kamer, maar daar hebben meer hotels last van.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 24 juli 2015

Net 3 sterren hotel centraal gelegen nagenoeg aan het plein bij de kathedraal van Barcelona in de gotische wijk.
Airco op de kamer.
Wel wat gehorig kamers.
Klantvriendelijk Engels sprekend personeel.
Ontbijt eenvoudig maar goed.

Datum van verblijf: juli 2015