12 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Word beloond met One Key
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor zo 3 mrt.
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 20 september 2022

mooi net en schoon hotel . Geen super grote kamers maar wel alles erop en eraan. Goede bedden Nette badkamer met lekker dikke handdoeken. en heerlijke douche. Minibar en chocolaatjes. Ontbijt is er in ruime keuze.

Datum van verblijf: september 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hotel Astoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2022

Beste Brenda,
Bedankt voor uw mooie beoordeling.

Leuk dat u onze comfortabele bedden en hygiëne heeft gewaardeerd. Graag geven we ook mee dat we verschillende groottes van kamers verhuren, dus misschien vinden we bij een eventueel volgende bezoek wel iets dat aan uw verwachtingen voldoet.

Met vriendelijke groet en graag tot ziens,

Beoordeeld op 20 januari 2020

Ik was vaak langs dit hotel gelopen toen ik in Barcelona woonde. Dit was de eerste keer dat ik er verbleef. Ik was aangenaam verrast: schone kamers, zeer behulpzaam personeel en een hele fijne locatie. Ik kom er zeker terug als ik weer in Barcelona ben.

Datum van verblijf: december 2019
Hotel-cmanager, Pepe Camps, General Manager van Hotel Astoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2020

Beste gast,
Bedankt voor uw beoordeling van Hotel Astoria.

Wat fijn dat u genoten heeft van de locatie van ons hotel, de nette kamer en de vriendelijkheid van ons personeel. We delen de complimentjes zeker met ons team en kijken er naar uit u in de toekomst opnieuw te verwelkomen!

Beoordeeld op 23 juni 2019

Zeer schoon en net hotel. Sfeervol en goeie service.
De 3 sterren hadden gerust 4 sterren kunnen zijn.
Goed ontbijt.
Naast hotel klein terrasje.
Gingen we elke avond voor het slapen gaan glaasje rosé drinken.
Metrostation en de hop on-off bus op ca 8 minuten loopafstand.
Taxi standplaats tegenover hotel en voor €32 ben je binnen half uur ben je hoor de juiste vertrekhal vliegveld.
We kregen van de baliemedewerker leuke tip voor een leuk restaurant dichtbij waar we heerlijk hebben gegeten.

Datum van verblijf: juni 2019
Hotel-cmanager, Pepe Camps, General Manager van Hotel Astoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2019

Beste Gast,
Hartelijk dank voor deze uitstekende score!

Het verheugt ons dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in hartje Barcelona. Het klopt dat onze centrale ligging nabij Paseo de Gracia een grote troef is. Alle bezienswaardigheden zijn inderdaad heel makkelijk bereikbaar met de bus of met de metro. Heeft u nog de gelegenheid gehad om onze mooie kunstcollectie in het hotel te bezichtigen? Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw onder onze gasten rekenen.

Beoordeeld op 24 mei 2019 via mobiele applicatie

Wij zaten in de kamer estudio 2. Een zeer ruime kamer met alles wat je nodig hebt. Er is op het 8ste verdiep ook een terras met een klein zwembad die zeker de moeite waard is. Het ontbijt ziet er op het eerste zicht wat basic uit maar je kan de warme gerechten a la carte bestellen. Dit zit ook in het pakket.

Datum van verblijf: mei 2019
Hotel-cmanager, Pepe Camps, General Manager van Hotel Astoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2019

Beste gast,
Bedankt voor uw beoordeling van Hotel Astoria.

Fijn dat u ons aanbeveelt! Het verheugt ons dat we met ons lekker ontbijt en het comfort van onze kamers konden bijdragen tot een aangenaam verblijf in Barcelona. We hopen dat jullie ook van een goede nachtrust en van onze kunstcollectie hebben genoten!

We ontvangen jullie in de toekomst graag opnieuw.

Beoordeeld op 7 februari 2019

Eerste kamer was erg klein, tweede was stuk ruimer. Zeer vriendelijk personeel . Loopafstand van 2 Gaudi gebouwen, iets verder is Sagrada Familia. Tien minuten lopen naar metro, bushalte is op de hoek. Veel restaurantjes en terassen in de omgeving, net als grite winkelstraten.

Datum van verblijf: februari 2019
Hotel-cmanager, Pepe Camps, General Manager van Hotel Astoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2019

Beste Gerda, Hartelijk dank voor deze uitstekende score!

Het verheugt ons dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in hartje Barcelona. Het klopt dat onze centrale ligging nabij Paseo de Gracia een grote troef is. Alle bezienswaardigheden zijn inderdaad heel makkelijk bereikbaar met de bus of met de metro. Fijn dat u ruime kamer ook helemaal aan uw verwachtingen voldeed. Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw onder onze gasten rekenen.