Volledig restitueerbaar voor wo 28 feb.
Trip.com
Beoordeeld op 7 mei 2016

Kamer prima, met goed bed en moderne badkamer. Keuze uit 2 eetgelegenheden, zowel restaurant als bar met eenvoudiger maaltijden. Zowel bediening hier als de mensen bij de receptie zijn hartelijk. Hotel gekozen op basis van ligging: prima vanaf de luchthaven (gratis shuttle), maar ook ten opzichte van de haven. Hotel is op half uur rijden van het centrum, maar bus 21 stopt naast het hotel en rijdt rechtstreeks naar het centrum. Al met al goede keuze geweest

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 14 maart 2016

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 3 februari 2016

Hotel heeft een busje vanaf het vliegveld en is ongeveer 10 minuten rijden. Even bellen waar ze je afhalen en dan een eind lopen bij aankomst. Bij terugbrengen naar vliegveld wordt je voor terminal afgezet. In het hotel is internet beschikbaar. Verder een bar/restaurant en mini shop naast de receptie. Prima allemaal!

Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 29 november 2015

Na onze fietstocht vanuit België naar Barcelona was het leuk aankomen in dit hotel. Ontvangen door vriendelijk personeel. Leuk terrasje om onze dorst te lessen. Ligt wel wat afgelegen maar hebben een prima restaurant zodat je niet echt hoeft te zoeken naar een andere plaats voor het diner. uitgebreid ontbijt in buffetvorm.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 6 augustus 2012

Datum van verblijf: augustus 2012
Beoordeling verzameld in samenwerking met Easytobook.com