Vandaag geopend: 10:00 - 20:00

16 beoordelingen
vanaf 41,48 US$
Meer info
Beoordeeld op 13 maart 2020 via mobiele applicatie

Wij hadden met ons gezin, twee volwassenen en drie kinderen van 16, 14 en 12 een super leuke rondrit op de fiets door Barcelona. Mooie en bijzondere plekken van Barcelona gezien. De Nederlandse gids wist ons erg veel en enthousiast te vertellen. Absoluut een aanrader.

Datum van activiteit: februari 2020
MahrouR1, Manager van Cruising Barcelona Bike Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2020

Hola,

Wat fijn dat jullie hebben genoten van onze tour.
Fijne dag nog en hopelijk tot snel in Barcelona!

Groetjes!
Robin

Beoordeeld op 3 maart 2020

We vonden het erg leuk. Dwars door de stad zie je op fiets alle leuke plekjes. Ook onze gids gaf op een persoonlijke manier veel informatie, zonder dat het een geschiedenis les werd. Heel bedankt! Zeker een aanrader. En ook goede fietsen.

Datum van activiteit: februari 2020
MahrouR1, Public Relations Manager van Cruising Barcelona Bike Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Hola!

Wat fijn om te lezen dat jullie allemaal leuke plekken hebben gezien tijdens onze fietstour.
Hopelijk zien we jullie nog een keertje terug! :)

Groetjes, Nicole van Cruising Barcelona

Beoordeeld op 3 maart 2020

Enthousiaste gids, leuke achergrondverhalen, flesje water erbij, mooie route, helemaal top! Ik kan het van harte aanbevelen.

Datum van activiteit: maart 2020

Hola!

Wat fijn om te horen dat jullie het zo leuk hebben gehad tijdens onze tour.
Hopelijk zien we jullie nog een keertje terug! :)

Groetjes, Nicole van Cruising Barcelona

Beoordeeld op 16 februari 2020

Met 11 meiden hebben wij ontzettend genoten van de heerlijke fietstocht op de kleurrijke en lekkere fietsen. De gidsen waren super gezellig en hebben ons het bruisende en gezellige Barcelona laten zien tijdens een drie uur durende tour. Daarna mochten we de fietsen nog voor de rest van de dag huren om zelf de stad op de fiets te ontdekken.

Datum van activiteit: februari 2020
MahrouR1, Front Office Manager van Cruising Barcelona Bike Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2020

Hola meiden, super fijn om te lezen dat jullie een leuke tour hebben gehad! We hopen dat jullie nog een gezellig huisweekend hebben gehad en hopelijk tot het volgende huisweekend :) Groetjes Caprice van Cruising Barcelona

Beoordeeld op 11 februari 2020

Fantastisch! Een gids met zoveel liefde voor de stad Barcelona dat ze daardoor alle tijd nam om ons hier alles over te vertellen!! Ook veel kennis van leuke restaurants/tapas/bars waardoor we niet alleen deze dag flink hebben genoten, maar ook de rest van de dagen die we nog in Barcelona waren!!
Tour was volledig in het Nederlands en op heerlijk rijdende en comfortabele fietsen!

10/10 would do this again!!

Datum van activiteit: februari 2020
MahrouR1, General Manager van Cruising Barcelona Bike Tours, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2020

Hola!!
Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie tour!
Bedankt en hopelijk tot snel in Barcelona ;)
Met vriendelijke groet, Megan van Cruising Barcelona