Beoordeeld op 19 december 2017

Wij hadden een nette kamer die van alle gemakken voorzien was. Het ontbijt was prima, voldoende keus; verse broodjes, fruit, cornflakes, zoete 'taartjes', koffie/thee, verse sapjes.
Het hotel ligt op een fijne locatie. De metro is om de hoek, waardoor je binnen no time midden in het centrum van Barcelona staat. De Segrada Familia is op loopafstand, ongeveer 20 minuten lopen.

Datum van verblijf: november 2017
Leonardo B, General Manager van Leonardo Boutique Hotel Barcelona Sagrada Familia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2017

geschatte Jenny G

Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn blij dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel en we hopen u weer te zien. Wij blijven tot uw beschikking voor alle informatie of twijfels die u heeft.

Estel.la Farré
General Manager for Leonardo Barcelona Hotels

Beoordeeld op 8 mei 2017

Wij hadden een luxere kamer met een heel goed bed. Uitzicht op de straat, met het raam dicht hoorden we het drukke verkeer minder goed. Een klein nadeel was wel de gehorigheid op de gang. Maar na 1 nacht waren we er redelijk aan gewend.
Service van het hotel is ook super.

Kamertip: Zou zeker aangeven een kamer te willen verder weg van de lift ivm de piep.
Datum van verblijf: mei 2017
Leonardo H, Director General van Leonardo Boutique Hotel Barcelona Sagrada Familia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2017

Dear Muller1606,

Thank you for choosing the Leonardo Boutique Hotel Barcelona Sagrada Familia for your stay in Barcelona. We are delighted to receive your positive comment, it is wonderfull to know you enjoyed our room accomodations. Please do not hesitate to contact us for your next visit.

Best regards.

Hotel Manager for Leonardo Hotels Barcelona

Beoordeeld op 18 oktober 2016

Een hotel zoals het moet zijn; proper en net, vriendelijk en hulpvaardig personeel. Ontbijt was voldoende. Enkel koffie nemen gaat traag; met Nespresso cups. Geen negatieve opmerkingen. Steeds bereid te helpen. Niet in het centrum gelegen, doch wel dicht bij een metro halte.

Kamertip: Kamers naast de lift hebben soms last van het lawaai.
Datum van verblijf: oktober 2016
Leonardo H, Director General van Leonardo Boutique Hotel Barcelona Sagrada Familia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2016

Dear Mr. LucDK,

First of all, thank you for choosing our Hotel for your stay in Barcelona. We are pleased to know that our services reached your expectations, because one of our main objectives is to create an unforgettable experience for our guests. We would love to welcome you in the future. Please, don't hesitate to contact us next time you visit the city.

Best regards.

Hotel Manager for Leonardo Hotels Barcelona

Beoordeeld op 19 december 2015

Vriendelijke ontvangst. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De locatie is prima ten opzichte van het vliegveld, eenvoudig en goedkoop met de trein te bereizen. Metrostation Clot is heel dichtbij. Met het uitstekende openbaar vervoersysteem van Barcelona zijn alle bezienswaardigheden snel te bereiken. Douche was niet geweldig. Het ontbijt is niet slecht, maar ook niet geweldig.

Datum van verblijf: oktober 2015
Leonardo B B, Director General van Leonardo Boutique Hotel Barcelona Sagrada Familia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2016

Dear guest,

Thanks for your review. We take note bout your comments for keeping improving and we appreciate your kind words about our staff and location.

We look forward to welcome you in your next stay in Barcelona. Don`t hesitate to contact us, for attending your special requests.

Best regards!

Hotel Manager for Leonardo Hotels

Beoordeeld op 2 augustus 2015

We hebben het erg naar onze zin gehad in dit hotel. De locatie was vlakbij de metro en de trein om naar de luchthaven te sporen. De kamer was proper, ruim en modern ingericht. Het ontbijt was heerlijk en het personeel was erg gastvriendelijk en heel bereid om te helpen. Aanrader!

Datum van verblijf: mei 2015