Vandaag geopend: Gesloten

vanaf 67,84 US$
vanaf 54,00 US$
vanaf 35,59 US$
Beoordeeld op 20 maart 2020

Houd je van architectuur, gaan! Houd je van je Schepper, gaan! Houd je van kleuren, gaan! Houd je van beeldende kunsten, natuur, mensen... gaan! Ach, maakt niet uit, als je gaat volgt het houden-van vanzelf. Wat een plek!

Beoordeeld op 20 maart 2020

Majestueus, indrukwekkend, magisch, nog zoveel meer. Dit is een topper natuurlijk die op een citytrip naar Barcelona onder geen beding mag ontbreken. Ik was er 20 jaar geleden en stond toen al vol bewondering. Er is nog enorm veel bijgebouwd. Dit wordt een wereldwonder van de topkunstenaar Gaudi. Allen naar toe. Maar weet dat je vooraf moet reserveren: blokken per kwartier.

Beoordeeld op 17 maart 2020

we hadden al kaartjes van te voren, een tijdslot, want anders sta je in de rij. Geweldige foto;s gemaakt en een ondanks de drukte serene rust. met de lift naar boven, en met de trap naar beneden een hele ervaring (ik heb hoogtevrees) maar het was de moeite waard.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 13 maart 2020

Zeer aangenaam verrast van het mooie interieur & het mooie zicht van buitenaf. Een bezoek waard als je in Barcelona vertoeft.

Beoordeeld op 11 maart 2020 via mobiele applicatie

Geweldig mooi bouwwerk. Alleen al buiten zo immens om te zien. Tip voor Nederlanders.. bezoek de Sagrada Familia met Rob. Wij hadden een privé rondleiding. Zo veel gehoord, met passie verteld (zoek naar Rob bcn)

Datum van activiteit: april 2019