Vandaag geopend: 08:00 - 18:00

vanaf 67,83 US$
vanaf 54,00 US$
vanaf 35,58 US$
Beoordeeld op 13 maart 2020

Zeer aangenaam verrast van het mooie interieur & het mooie zicht van buitenaf. Een bezoek waard als je in Barcelona vertoeft.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 11 maart 2020 via mobiele applicatie

Geweldig mooi bouwwerk. Alleen al buiten zo immens om te zien. Tip voor Nederlanders.. bezoek de Sagrada Familia met Rob. Wij hadden een privé rondleiding. Zo veel gehoord, met passie verteld (zoek naar Rob bcn)

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 6 maart 2020

Aan de buitenkant prachtig maar binnen is het adembenemend. Vooral de lichtinval op een zonnige dag is spectaculair.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Ongelofelijk mooi. Lichtinval binnen is onwaarschijnlijk mooi. Ook buiten is er vanalles te zien, ennis intrigerend met al de verwijzingen die in de basreliefs verwerkt zijn. Wel oppassen om tickets op voorhand te kopen, en dan op tijd aanwezig te zijn.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 3 maart 2020

Hoewel wij tijdens onze vakanties niet vaak kerken of gebouwen bezoeken, konden we de Sagrada Famalia niet overslaan tijdens ons bezoek aan Barcelona. Van buiten is het een indrukwekkend bouwwerk; zeker als je je een beetje verdiept in de geschiedenis. We zijn ook naar binnen gegaan en dat was al net zo indrukwekkend met mooie vormen en kleurrijke glas in lood ramen. Tot slot zijn we de torens in gegaan en ook dat was erg leuk. Zeker een must-do voor iedere Barcelona trip.

Datum van activiteit: februari 2020