Beoordeeld op 14 november 2017

Super mooi hotel, bijzonder mooie en luxe kamers en de ligging is perfect. Bijzonder aardig en behulpzaam personeel en heerlijke ligbedden bij het zwembad. De badkamer was luxe met een ligbad en stortdouche.

Datum van verblijf: november 2017
dircatedral, Front Desk van Catalonia Catedral, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2017

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw beoordeling, alle medewerkers zijn erg trots dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad en u houdt van onze service, faciliteiten en locatie.
Uw opmerkingen helpen andere TripAdvisor-gebruikers veel om te besluiten om ons hotel te boeken, omdat ze een leuk verblijf in Barcelona bij ons zullen hebben als u.
We hopen je snel te zien in ons hotel, want je bent meer dan welkom.
Vriendelijke groeten,
Front Desk

Beoordeeld op 10 juli 2017

Heel mooi, modern hotel in hartje Barcelona, op enkele stappen van de Cathedral. Uitstekende service, heel proper, voorzien van alle mogelijke toiletartikelen, zelfs tandenborstels, scheermesjes, scheerschuim, ...badjas, slippers. Wij hadden een superior kamer voor 2 volw + 1 kind van 9 j. Zeer ruim, ook heel ruime badkamer. Kamer 318 was heel rustig. Raam kon je zelf niet openen maar even vragen aan de receptie en het werd op eerste verzoek open/dicht gedaan. Geen moeite is hen teveel. Elke dag fles water op de kamer. Heel lekker ontbijt aan 20 EUR pp maar zeker de moeite waard. Avondeten in het hotel (in de ontbijtruimte) vond ik persoonlijk iets minder maar ok. Buiten gaan eten is aangenamer. Zwembad op het dak met handdoekenservice is een meerwaarde ( wel maar 1 m diep) Als ik nog eens naar Barcelona ga, boek ik zeker dit hotel opnieuw en ik ben normaal een veeleisende toerist.

Kamertip: Kamer 318 (familiekamer) was rustig
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 20 juni 2017

Receptie en Kamers zijn goed echter bij bepaalde medewerkers in het bar- en restaurantbedrijf zijn er verbeteringen vatbaar.een Filetsteak die met pezen was doordrenkt en zeer rauw was gebakken , kwam nog niet een verontschuldiging

Beoordeeld op 12 juni 2017

Heel fijn hotel met een perfecte locatie.
Dicht bij Placa Catlunia, midden in het centrum.
Vlak bij de haven.
Voor ons ideaal voor wandelend de stad te verkennen.
's-avonds vlak bij de Cathedral, waar elke avond wel iets te doen is met diverse soorten kleinkunst.

Beoordeeld op 9 juni 2017

Uitstekende locatie middenin het historisch centrum. Prachtig interieur, zowel binnen als buiten de kamer. Alles zeer verzorgd en netjes. Ook een zeer goed goed restaurant met degelijke prijzen. Enige minpuntje is het nachtlawaai als je aan de straatkant slaapt op de lagere verdiepingen.