Beoordeeld op 28 april 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op loopafstand naar de leuke boetiekjes en gezellige restaurants. Heerlijk ontbijt en ruime kamers. Alleen als je een kamer aan de voorkant hebt is het ietwat gehorig.
Maar een prima hotel op een goede locatie.

Datum van verblijf: april 2019
GARGALLO, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Colonial Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2019

Geachte klant, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen. We zijn erg blij om te weten dat we hebben bijgedragen aan het maken van uw reis een onvergetelijke ervaring. Anna Ruiz Klantenservice

Beoordeeld op 27 maart 2019 via mobiele applicatie

Weekje geboekt in maart helemaal leuk
Moeders op de intensieve care en gaat niet lekker
Geprobeerd weekje Barcelona om te zetten eventueel met bijbetaling
Na 2 mails en 2 x nogmaals gevraagd te hebben of dit kon kwam er een mailtje
Zeer onpersoonlijk en onvriendelijk
Nee, policy van het hotel Deze boeking was niet te annuleren
Jammer....
Wat nog meer rauw op ons dak viel was dat de niet genuttigde fles champagne toch ook van mijn creditcard was afgeschreven
Deze wil ik graag opdrinken als mijn moeder uit het ziekenhuis komt
Vriendelijke groet
Saskia Vergeer

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

Heel goed hotel, heel proper en vriendelijk personeel. Ontbijt goed zeker voor een spaans hotel. Grote kamers, ligging is perfect. Wel aan drukke straat maar in de kamers hoor je er niets van. Prijs/kwaliteit heel goed.

Datum van verblijf: februari 2019
GARGALLO, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Colonial Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2019

Beste Klant. Wij zijn blij dat u ons hotel heeft gekozen en u met zo ' n goede ervaring heeft achtergelaten. Wij werken om onze klanten gelukkig te maken en onze grootste voldoening is dat ons doel is bereikt. Wij hopen u in de nabije toekomst terug te verwelkomen in onze hotels. Anna Ruiz. Klantenservice

Beoordeeld op 19 april 2018 via mobiele applicatie

Goede ligging in het Gotic kwartier, vlak bij Barceloneta op een drukke hoofdweg. Kamers niet al te ruim, bed met deken, geen al te beste hoofdkussens. Ik heb er nekpijn aan overgehouden. Wel goede maar kleine matrassen, met twee personen misschien net genoeg plaats. Badkamer met poging tot regendouche. De benodigdheden stoppen bij zeep een douche-,haarzeep. In een “would be” 4-sterren verwacht je toch iets meer. Gratis internet maar heeft mijn ganse verblijf van drie nachten precies een half uur gefunctioneerd, bovendien is de bandbreedte erg klein en internet dus erg traag.
Het ontbijt is volledig, maar opnieuw naar viersterren normen beperkt. Geen lokale producten, geen zelfgemaakte confituren, de confituur in de potjes is van erg laag niveau, geen vers fruitsap,... De laatste dag hebben de liften het dan ook nog begeven. De dienstverlening is correct maar ook niet meer dan dat. Dit hotel is naar mijn oordeel maar twee sterren waard in de Hotel Stars Union classificatie, maar heeft zeker de potentie voor meer. Investeren in kwaliteit is beslist noodzakelijk.

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde voor zaken
GARGALLO, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Colonial Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2018

Beste klant, Bedankt voor uw reactie. Wij verontschuldigen ons voor dat u niet tevreden met onze diensten bent. Wij informeren u in alle kamers dat er zijn een paar kussens van verschillende kabinet textuur en consistentie zoalsgespecificeerd in de kamer-directory. Wat betreft ontbijt, veel van onze fruit is lokale handel en ook dienen natuurlijke appelsap. Op het gebied van de ruimte van de kamers voldoen alle wetgeving, alsmede de matrassen. Zelfs zo als je niet van je kamer voel je vrij om te vragen voor een verandering.
Dank u voor uw begrip en we wensen u het allerbeste.

Beoordeeld op 5 juni 2017

Goed hotel, aardig, hulpvaardig personeel. Wel aan een drukke straat maar wij hadden en kamer aan de achterzijde, lekker rustig. Ideaal voor bezienswaardigheden in de stad en ook dichtbij het strand.
Goed ontbijt, keurig verzorgt door Mary Carmen Serrano

Datum van verblijf: juni 2017
GARGALLO, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Colonial Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2017

Geachte klant. Wij waarderen uw mening en je je tijd hebt gebruikt om te schrijven over uw verblijf. We werken om onze klanten tevreden te maken en onze grootste voldoening is om te weten dat ons doel is voldaan. Wij hopen u te mogen verwelkomen in ons hotel in de nabije toekomst. Anna Ruiz afdeling Klant.