“Spaans op z’n lekkerst. De”
Beoordeling van Casa Rafols

Casa Rafols
Geclassificeerd als nr. 173 van 10.611 Restaurants in Barcelona
Wijk: El Born / La Ribera
Wijk: El Born / La Ribera
5 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Spaans op z’n lekkerst. De gerechten die wij bestelden zijn typisch Spaanse tapas maar elk met iets extra’s ...de iIbericas zal ik niet snel vergeten!
Vaak zijn tapas toch gewoon tapas. hier dus zeker niet.
Alle gerechten waren heerlijk. Bediening super vriendelijk en ambiance (en muziek) heel relaxt. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2020

19 februari 2020 beoordeeld

Ontzettend lekker gegeten. We kwamen via een blog op hun andere adres waar ze ons verwezen naar Rafols omdat zij vol zaten, geen spijt van gehad! Uitgebreid getafeld en uitmunten gegeten!. Wij hadden uitzicht op de keuken wat een leuke inzicht gaf in de geoliede machine aan personeel die daar binnen bezig was. Gaan we zeker nog eens naar terug!

Datum van bezoek: februari 2020
Roam22462098205, Director General van Casa Rafols, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Heel erg bedankt voor je mede-eigenaar! We hopen je snel te zien :)

1 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben oudejaarsavond hier doorgebracht. Het personeel was heel vriendelijk en deed alles met een lach.

De wijn vloeide rijkelijk. Je kon kiezen tussen witte of rode. Jammer dat je bij het vlees niet kon wisselen van witte naar rode.

Wij vonden het eten van matige kwaliteit. Er was een gamba die niet was proper gemaakt en het lamsvlees vonden we helemaal niet lekker klaar gemaakt. Ook het carpaccio hapje was niet smaakvol. 110 euro pp vonden we dan ook veel geld voor de beperkte kwaliteit in eten.

Ze deden hun best om er een leuke party van de maken. Luide maar goede muziek tijdens het eten, een partypakketje aan je tafel met een slinger, een toeter en een hoedje.

De drank in de bar na 12u moest je apart betalen.

Datum van bezoek: januari 2020
Balcastro, Director General van Casa Rafols, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2020

Thank you for taking the time to review your nye experience. We are happy you enjoyed the party and music and we are sorry to hear the food wasn't up to your expectations, your feedback will help us to improve.

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke tapasbar in een gezellig kader! De bediening was van begin tot einde vriendelijk en behulpzaam, en liet ons welkom voelen. De kwaliteit van het eten is zeer goed! We aten de kroketten, patatas bravas, groene pepers, gegrilde octopus, scampi, steak tartare, appeltaart en moeilleux. Te veel, maar elk gerecht was overheerlijk. Een must go in Barcelona!

Datum van bezoek: augustus 2019
Balcastro, Staff Rafols van Casa Rafols, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2019

Thank you for the feedback! Great to hear you enjoyed Rafols! Hope you have a nice stay in Barcelona.

5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is zeker geen slecht tapas restaurant. Echter de schotels komen wat ongecontroleerd aan je tafel. Het is geen warm gezellig restaurant en je voelt je na het opnemen van de bestelling (die vriendelijk is) snel een nummer.

Datum van bezoek: juni 2019
Balcastro, Staff Rafols van Casa Rafols, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2019

Thanks for sharing your feedback with us, we take note!

Reizigers die Casa Rafols bekeken, bekeken ook

Barcelona, Provincie Barcelona

In Casa Rafols geweest? Deel je ervaringen!