30 personen bekijken dit hotel
Word beloond met One Key
WHotels.com
Boek nu met Marriott Bonvoy
Beoordeeld op 13 augustus 2021 via mobiele applicatie

Waanzinnig uitzicht, mooie ruime kamer (Wonderful Sky)! Overheerlijk gegeten in het FIRE restaurant met uitstekende service! Het pinautomaat werkte niet helemaal waardoor er wat verwarring ontstond, of het wel afgeschreven is maar dat werd heel netjes afgehandeld.
Voor mensen die houden van zien en gezien worden, is dit the place to be!
Minpunt is dat de wc (en douche) een glazen deur heeft waardoor je 0,0 privacy hebt. Ook werd op de laatste dag pas de minibar gevuld.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 2 december 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is helemaal niks!!! Weinig sfeer.. personeel begrijpt er niets van! Kamer heeft prachtig uitzicht dat is het!! Niet gaan... moesten 125 euro voor een klein hondje betalen maar zij mag nergens komen ... er zijn veel betere hotels in Barca

Datum van verblijf: december 2020
Pep Malla, Guest Services / Front Office van W Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2020

Dear lkduijn,

Thank you for your time and for sharing your experience at W Barcelona. I am very sorry to hear that your stay was not up to your expectations. We strive to reach and go above & beyond our guests expectations, and I am sorry to learn that on this occasion we failed.

We are a hotel pet friendly but as per law any bar or restaurant were food is served dogs are not allower for healthy reasons.

Again thank you for your feedback and please do not hesitate to contact me personally if you may need anything else.

Sincerely,

Pep Malla

Beoordeeld op 1 januari 2020

1 nacht verbleven vóór de cruise. Bij het inchecken maakt men onmiddellijk reclame voor de discotheek. Men zou toch een welkomstdrankje en enige uitleg mogen verwachten. Wij hadden een cool corner suite geboekt. Ruime kamer met mooi zicht op zee en de cruiseterminal. Niets op de kamer om ons te verwelkomen. Pover voor een 5* hotel. De tapas en het voorgerecht in het Wave restaurant vonden we zeer lekker, het hoofdgerecht, tarbot, iets minder. Zeer vriendelijke bediening, alleen spijtig van het overdreven lawaai van de muziek van de lounge, je kan echt geen rustig gesprek voeren. Ook de bediening in de lounge zelf was zeer professioneel. Het ontbijt in de Wave was rommelig en luidruchtig. Personeel is onervaren, je moet even wachten, buffet wordt onvoldoende aangevuld,enz. Best een aparte ontbijtruimte voorzien voor de suites.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 15 oktober 2019

Heel gaaf hotel echt een aanrader als je in Barcelona bent.
Ten eerste heeft dit hotel fantastisch uitzicht over de gehele kustlijn van Barcelona.
Dat kan je perfect zien vanuit je kamer maar ook vanuit de W lounge op de 26ste.
Ontbijt is echt heel goed in dit hotel, je kan in het wave restaurant en el barra restaurant ontbijten. Ik zal ontbijten bij het wave restaurant.

Kamers groot en stijlvol ingericht. Schoon en personeel heel vriendelijk.

Twee zwembaden die beide erg leuk zijn. Er is ook een binnenzwembad met Spa.

Op en top genieten hier.

Kamertip: Neem een kamer met uitzicht over barca kustlijn en stad.
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 11 juni 2019 via mobiele applicatie

Eerste indruk is mooi hotel, met prachtig uitzicht op het strand en Middellandse Zee.
Aangezien het niet zo druk was bij het zwembad werden we als niet-gasten gelukkig wel toegelaten om wat te drinken.
Wat gaat dat er onprofessioneel en traag aan toe zeg ! Het duurt enorm lang voordat er iemand de bestelling opneemt, en daarna nog veel langer voordat het uiteindelijk bezorgd wordt....meer dan een half uur ! Als je er iets van zegt, krijg je meteen 10x excuses aangeboden, maar wordt het niet opgelost. Veel klachten van verkeerde bestellingen, niet weten wie er besteld had, en ook bij het afrekenen, weer een half uur moeten wachten. Veel obers lopen rond met dienbladen zonder drankjes, dus hieraan moet het management van dit 5 sterren hotel echt iets doen !

Datum van verblijf: juni 2019
pepmalla, Guest Relations Manager van W Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2019

Dear Michel10000,

Thank you so much for sharing your review. I am very sorry that we did not exceed your expectations on this occasion and apologize for the disappointing experience and service in certain areas.

Rest assure all your honest and valuable comments have been shared with the management in order to prevent similar situations in the future.

Again thank you for your feedback and please do not hesitate to contact me if your journey brings you back to Barcelona.

Sincerely,

Pep Malla