Beoordeeld op 15 oktober 2019

Heel gaaf hotel echt een aanrader als je in Barcelona bent.
Ten eerste heeft dit hotel fantastisch uitzicht over de gehele kustlijn van Barcelona.
Dat kan je perfect zien vanuit je kamer maar ook vanuit de W lounge op de 26ste.
Ontbijt is echt heel goed in dit hotel, je kan in het wave restaurant en el barra restaurant ontbijten. Ik zal ontbijten bij het wave restaurant.

Kamers groot en stijlvol ingericht. Schoon en personeel heel vriendelijk.

Twee zwembaden die beide erg leuk zijn. Er is ook een binnenzwembad met Spa.

Op en top genieten hier.

Kamertip: Neem een kamer met uitzicht over barca kustlijn en stad.
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 10 juni 2019 via mobiele applicatie

Eerste indruk is mooi hotel, met prachtig uitzicht op het strand en Middellandse Zee.
Aangezien het niet zo druk was bij het zwembad werden we als niet-gasten gelukkig wel toegelaten om wat te drinken.
Wat gaat dat er onprofessioneel en traag aan toe zeg ! Het duurt enorm lang voordat er iemand de bestelling opneemt, en daarna nog veel langer voordat het uiteindelijk bezorgd wordt....meer dan een half uur ! Als je er iets van zegt, krijg je meteen 10x excuses aangeboden, maar wordt het niet opgelost. Veel klachten van verkeerde bestellingen, niet weten wie er besteld had, en ook bij het afrekenen, weer een half uur moeten wachten. Veel obers lopen rond met dienbladen zonder drankjes, dus hieraan moet het management van dit 5 sterren hotel echt iets doen !

Datum van verblijf: juni 2019
pepmalla, Guest Relations Manager van W Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2019

Dear Michel10000,

Thank you so much for sharing your review. I am very sorry that we did not exceed your expectations on this occasion and apologize for the disappointing experience and service in certain areas.

Rest assure all your honest and valuable comments have been shared with the management in order to prevent similar situations in the future.

Again thank you for your feedback and please do not hesitate to contact me if your journey brings you back to Barcelona.

Sincerely,

Pep Malla

Beoordeeld op 25 april 2019 via mobiele applicatie

Geweldig zicht vanuit de kamer, doch het hotel is licht verouderd en niet top onderhouden.... veel en behulpzaam personeel, geweldig lekker ontbijt... de prijzen in de bar voor de drankjes swingen de pan uit...

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 21 maart 2019 via mobiele applicatie

Van zodra je de Faboulous kamer met zeezicht betreedt, valt je mond open van verbazing over het prachtige zicht. De kamer op zich is op dat moment bijzaak, ook al is ze wel ok. De hoofdkussens daarentegen zijn wel aan vernieuwing toe, of een ‘hoofdkussenmenu’ zou in dit type van hotel (en haar prijsklasse) wel passen.
Behalve de mensen van de ontbijtservice, waren wij niet zo onder de indruk van de andere werknemers in het hotel. De bediening in de lounge bar is traag, zowel voor koffie en cola, als voor cocktails. En als je cash betaalt, reken je ook maar beter 20 minuten extra tot je je wisselgeld terugziet...
Al bij al toch een beetje gemiste kans, al begrijp ik dat het voor -in dit hotel vaak voorkomende omhooggevallen gasten- niet altijd gemakkelijk is om over en weer te hollen, en daar betalen de minder veeleisende gasten de rekening voor.
Hotel stond al lang op ons lijstje, maar is bij deze afgevinkt, en ik denk dat het bij deze ene keer blijft. Ga je graag naar het strand? Dan is er geen betere ligging. Maar bij temperaturen zoals nu, om en bij 15grC, en vaak naar de stad wil, is deze ligging niet zo optimaal.

Datum van verblijf: maart 2019
Conor C, Manager van W Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2019

Dear 897ang_liques,

Thank you for sharing your comments of your recent stay with us.

We are delighted to have your comments on your room and breathtaking views, furthermore thank you for your suggestions.

I am sorry to hear for the delay you had at the W lounge with your drink order, though delighted to learn that you had been impressed with the service at breakfast in our restaurant.

We do hope you will allow us another opportunity to welcome you back in the near future.

Best regards,

Conor Cushnahan

Beoordeeld op 16 maart 2019 via mobiele applicatie

Super vet hotel!

Mooie ligging veel te doen en te zien daar. Uitzicht is mooi. Bedden zijn hemels heerlijke waterval douche. Super vriendelijk personeel.

Mooi bar en lounge area. Kamer en hotel schoon. Goed beveiligd. Makkelijk bereikbaar. Loopt hotel uit zo op het strand. Heerlijke wellness behandelingen.

Datum van verblijf: maart 2019
pepmalla, Guest Relations Manager van W Barcelona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2019

Dear G8612OXnickh ,

We are delighted to hear that you had such a great stay with us. From the comfort of our beds with the amazing views over the Mediterranean sea, our spa and relaxation areas and also our associates delivering the highest level of service. We are only too proud to have helped you make such a memorable experience in Barcelona!

Once again thank you so much for your trust and for sharing your experience.

Best regards,

Pep Malla