38 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Word beloond met One Key
Destinia.com
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Beoordeeld op 17 september 2022 via mobiele applicatie

Het hotel ligt heel centraal. Een heel warm onthaal met een drankje. Kamer (3 persoons) was heel comfortabel. De bedden waren heerlijk. Lekker ruikende Rituals producten. Aan elk detail werd gedacht. Heerlijke douche. Het ontbijt was TOP, heel veel keuze. Keine Fijne gerechtjes, diversiteit aan fruitsappen en dranken.
Een schitterend hotel!!!!!

Datum van verblijf: september 2022
Comerc Madison, Director General van H10 Madison, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2022

Dear Marbella_Benahavis,
We would like to thank you for sharing your opinion about the hotel.
It is very pleasing to know that your stay with us has been a wonderful experience.
We are looking forward to welcome you again soon.
Kind regards.

Beoordeeld op 14 maart 2020 via mobiele applicatie

Net hotel. Kamer erg netjes. Goede verlichtig. Dubbel glas geen geluiden van buiten. Met ventilator. Regen-douche. Waar voor je geld. Dakterras met zwembad. Aardige bediening. Zeker een aanrader. Niet geschikt voor luidruchtige mensen.

Datum van verblijf: maart 2020
Comerc M, Director General van H10 Madison, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2020

Dear John D,
Thank you for your opinion of our Hotel!
We are delighted to see that our service met your expectations.
I hope that our Hotel will be your choice in your next visit to Barcelona again.
See you soon!

Beoordeeld op 17 augustus 2019

heel fijn hotel, locatie, kamer, personeel, dakterras met prachtig uitzicht en ontbijt, allemaal geweldig.
vanaf het hotel sta je in 1 minuut voor de Catedral. Parkeergarage is eveneens vlakbij en voor € 25 per dag staat je auto goed beveiligd. Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Patricia V, Director General van H10 Madison, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Dear OSREM,
First of all I would like thank you for your opinion of our Hotel.
I am delighted to see that our service met your expectations.
Yours sincerely,

Beoordeeld op 25 mei 2019 via mobiele applicatie

We verbleven 6 dagen in dit hotel. Het heeft een fantastische ligging op 300 m lopen van de kathedraal midden in de Gotische wijk. Op loopafstand vele goede restaurants.
Leuke kamers, met goede badkamer. En en geweldig dakterras met een paar ligstoelen en een klein zwembadje. Vanaf jet dakterras zie je de kathedraal en de Sagrada Família. Ook een zalig ontbijt met zeer vriendelijke mensen. Vooral Jezus was zeer gastvrij.
We hebben genoten van het verblijf hier.

Datum van verblijf: mei 2019
Patricia V, Director General van H10 Madison, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2019

Dear moedervanlucka,
On behalf of all the staff, I would like to thank you for sharing your opinion of your stay in our Hotel.
It is always a pleasure to read this kind of comments of our Hotel, especially of our staff.
Please be sure that I will communicate to Jesus your opinion.
We are really looking forward to welcome you soon.
Kind regards

Beoordeeld op 19 februari 2019

Een net hotel die centraal gelegen is. Vriendelijk ontvangen bij aankomst en daarna ook zeer behulpzaam. Zeer uitgebreidt ontbijt. Kamers netjes met prima douche. Al met al een prima hotel voor een stedentrip.

Datum van verblijf: februari 2019
Patricia V, Director General van H10 Madison, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2019

Dear jannetb2017,
Thank you for sharing the great review of your recent stay at H10 Madison,
We look forward to have the pleasure of welcoming you back!
With my warmest regards,