Beoordeeld op 17 augustus 2019

heel fijn hotel, locatie, kamer, personeel, dakterras met prachtig uitzicht en ontbijt, allemaal geweldig.
vanaf het hotel sta je in 1 minuut voor de Catedral. Parkeergarage is eveneens vlakbij en voor € 25 per dag staat je auto goed beveiligd. Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2019
Patricia V, Director General van H10 Madison, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Dear OSREM,
First of all I would like thank you for your opinion of our Hotel.
I am delighted to see that our service met your expectations.
I hope that our Hotel will be your choice in your next visit to Barcelona again.
Yours sincerely,

Beoordeeld op 25 mei 2019 via mobiele applicatie

We verbleven 6 dagen in dit hotel. Het heeft een fantastische ligging op 300 m lopen van de kathedraal midden in de Gotische wijk. Op loopafstand vele goede restaurants.
Leuke kamers, met goede badkamer. En en geweldig dakterras met een paar ligstoelen en een klein zwembadje. Vanaf jet dakterras zie je de kathedraal en de Sagrada Família. Ook een zalig ontbijt met zeer vriendelijke mensen. Vooral Jezus was zeer gastvrij.
We hebben genoten van het verblijf hier.

Datum van verblijf: mei 2019
Patricia V, Director General van H10 Madison, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2019

Dear moedervanlucka,
On behalf of all the staff, I would like to thank you for sharing your opinion of your stay in our Hotel.
It is always a pleasure to read this kind of comments of our Hotel, especially of our staff.
Please be sure that I will communicate to Jesus your opinion.
We are really looking forward to welcome you soon.
Kind regards

Beoordeeld op 19 februari 2019

Een net hotel die centraal gelegen is. Vriendelijk ontvangen bij aankomst en daarna ook zeer behulpzaam. Zeer uitgebreidt ontbijt. Kamers netjes met prima douche. Al met al een prima hotel voor een stedentrip.

Datum van verblijf: februari 2019
Patricia V, Director General van H10 Madison, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2019

Dear jannetb2017,
Thank you for sharing the great review of your recent stay at H10 Madison,
We look forward to have the pleasure of welcoming you back!
With my warmest regards,

Beoordeeld op 29 november 2018

Mooi verblijf gehad, zeer goede matras, mooie kamer, vrij rustig voor in een centraal gelegen gebied te zitten. Super vriendelijk personeel en hebben zelfs een welkomstdrankje ontvangen. Rooftopbar was niet open door het slechte weer.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Patricia V, Director General van H10 Madison, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2018

Geachte Faverita

Hartelijk bedankt voor uw bericht. We gebruiken uw feedback om te achterhalen wat onze sterke en verbeterpunten zijn.

We vinden het erg belangrijk dat onze gasten zich welkom voele in ons hotel. Het is erg fijn om uw compliment te lezen over onze personeel, kamers en faciliteiten.

Graag willen wij u nogmaals verwelkomen in onze hotel.

Nogmaals bedankt !

Beoordeeld op 6 juli 2018

Genoten in dit prima hotel. Super vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. verrassend rustige kamers die prima uitgerust zijn. Kortom, dit is een winnaar. De volgende keer gaan wij zeker weer hier naar toe.
Dank aan Susanna van de receptie die echt bijzonder haar best heeft gedaan.!! Gracies!

Datum van verblijf: mei 2018
Patricia V, Director General van H10 Madison, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2018

Dear Zwartjes,
Thank you so much for your review about our H10 Madison Hotel.
We are glad to see that your stay was so nice and that Susana was really helpful with you.
Thank you again and see you soon.
Best regards,