Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (787)
Beoordelingen filteren
787 resultaten
Waardering van reizigers
714
58
8
4
3
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
714
58
8
4
3
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 787 beoordelingen
Beoordeeld op 29 september 2018 via mobiele applicatie

Voor een 4**** hotel was dit echt een topper ,
Mooie kamer ,stille kamers , lekker en goed verzorgd
Ontbijt , en een mooie tuin midden in Barcelona .
Waar je lekker kunt relaxen .
Vriendelijk personeel , wij komen zeker terug
uit zicht dak terras op Gaudí

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank 76rob
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
direccionhmi, Recepcionista van H10 Casa Mimosa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018
Google-vertaling

Dear RobertM12117,


Allow us to thank you for such a beautiful review of your recent stay with us.

We are delighted to learn that you liked the hotel, the room and our delicious breakfast. We very much appreciate your comment about the service and the tranquility experienced in the garden and on the rooftop, enjoying a relaxing time in the middle of Barcelona.

We are looking forward to welcoming you to H10 Casa Mimosa in the near future!

Best regards,


Angelica Silvestri
Front Desk

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 september 2018

Goed hotel Mooie kamer, vriendelijk personeel en uitstekende schoonmaak.
Ontbijt viel heel erg tegen. Je kunt niet zelf kopje koffie of thee pakken. Elk kopje moet je vragen. Een boterham roosteren moet je vragen.Omelet of gekookt eitje? Vragen! Eigenlijk moet je alles vragen en dat vind ik niet prettig.

Ik begrijp niet waarom dit concept gehanteerd wordt.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
2  Bedank ChristinaLadage
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
direccionhmi, Director General van H10 Casa Mimosa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2018
Google-vertaling

Dear ChristinaLadage,



Thank you very much for taking the time to write a review about your stay in H10 Casa Mimosa.


We are glad to know that you liked the room, the staff and the cleaning. We are however disappointed to hear that we have fell short your expectations on our breakfast : coffee, toasts and eggs are served by our staff for the comfort of our guests, we apologize if it was not to your liking and we will take good note of your opinion.

We look forward to welcoming you again.


Yours sincerely,

Elisabet Folguera
Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 juni 2018

Geweldig mooi ingericht hotel op een fantastische locatie. Wij hadden een kamer aan de straatkant met een balkon. Hoewel het een drukke straat was met veel verkeer, merkte je daar in de kamer niets van. De kamer was modern ingericht en van alle gemakken voorzien. Het bed was enorm. Sliep heerlijk. De badkamer was achter een kastenwand verstopt. Heel discreet. De badkamer was zeer ruim. Twee inloopdouches naast elkaar! Een wastafelmeubel met twee wastafels en meer dan genoeg ruimte voor je eigen toiletspullen. Een zeer luxe hotelfeel door de beschikbare badjassen en de schoonheidsproducten van Rituals. Dit alles ook nog eens gecombineerd met een zeer hartelijke en ontspannen ontvangst bij aankomst. Zeer vriendelijke mensen! Het ontbijt was uitgebreid maar echt Spaans. Enig klein puntje van kritiek: ik miste de wat meer "gezonde" opties bij het ontbijt (rauwkost, suikervrije muesli, water om te drinken), maar ach, we hadden vakantie en het was allemaal even heerlijk. Nog een laatste jubelpunt: de tuin! Een groene oase midden in de stad, geweldig!

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank stipjesenstreepjes
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
direccionhmi, recepcionista van H10 Casa Mimosa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2018
Google-vertaling

Dear stipjesenstreepjes,

Thank you so much for your review about your recent stay in H10 Casa Mimosa.

We are glad to know that you like our strategic position and our hotel, from the quiet and silent room to the comfy bed and bathroom. We are also content to know that our effort to make you feel like home with special amenities and front desk tips were an added value to your stay here. We will take into account your suggestion about our breakfast and we hope to see you to give you the best experience in Barcelona and peaceful moments in our garden.

Best regards,

Angelica Silvestri
Reception department

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 augustus 2017

Niet te geloven dat je in een drukke stad als Barcelona zo'n rustig hotel met alle luxe bij de wijk Gracia kunt vinden. Je stapt binnen en de rust komt je tegemoet. Prachtig gebouw met een tuin waar het ontbijt, die overheerlijk is, geserveerd wordt. Wij hadden een deluxe kamer met uitzicht op Casa Mila waar je nooit op uitgekeken bent.
Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader als je van luxe en rust houdt!!

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank AnneS254
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Elisabet Folguera Quero, Director General van H10 Casa Mimosa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2020
Google-vertaling

Dear Anne S


Thank you very much for these wonderful comments!


We are delightful to know that you had such a nice stay, certainly the H10 Casa Mimosa is a very peaceful place.


Hope you can visit us again soon :)


Warm regards,



Elisabet Folguera
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 juli 2017 via mobiele applicatie

Super hotel, perfect gelegen, heel vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer met eigen terras en dat was heerlijk. Prachtige kamer, Rituals producten in de badkamer. Gewoon Tophotel !! Zijn geld meer dan waard.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Ben_M004
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
direccionhmi, Director General van H10 Casa Mimosa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2017
Google-vertaling

Dear guest,


Thank you very much for your fantastic review!!!

We are pleased to learn that you had such a nice experience with us, thank you for appreciate the work of the staff, room and small details.

We look forward to welcome you again at the H10 Casa Mimosa really soon!

Best regards,

Elisabet Folguera
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken