Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 23 november 2019 via mobiele applicatie

Een typisch IBIS qua kamer en qua inrichting. Het eerste Accor hotel waar ik kom waar ik als Gold member geen drankje van huis aangeboden krijg. Wel een flesje water met een appel op de kamer maar dat ligt er wellicht voor iedereen.

Eenmaal op de kamer (641) werden we onaangenaam verrast door de warmte.
De airco komt in dit seizoen alleen maar nog warmere lucht uit en het raam kan niet veer genoeg open om de kamer te koelen.

Goed douche in de overigens keurige badkamer. Ook het bed is van goede kwaliteit maar ook hier geen opvolging gegeven aan de standaard door mij aangevraagd twee kussens per persoon behalve de 3e die er standaard ligt.

Die kleine details waar je als Gold member aan went mis je dan meteen en tellen naast de te warme kamer door naar de score 3 voor dit hotel.

Het ontbijt is wel prima. Alleen vanochtend waren de pain au chocolat drie dubbel gebakken en kennelijk vergeten uit de over te halen. In plaats van weggooien toch maar neergezet. Dat kan echt niet.
Gewone zwarte koffie kun je maken door een espresso te kiezen en die aan te vullen met wat hot water.

Bij de Receptie zijn de medewerkers wel aardig maar uitgeblust aan het raken.

Datum van verblijf: november 2019
Hotel-cmanager, Mª Carmen ORTIGOSA, General Manager van ibis Styles Barcelona City Bogatell, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2019

Beste gast,
Bedankt voor het delen van uw mening.

We lezen met plezier dat onze comfortabele bedden en vriendelijk personeel aan een aangenaam verblijf hebben bijgedragen. We willen ons excuseren voor eventuele tekortkomingen die u heeft ondervonden. Wij noteren uw opmerkingen en zullen die intern bespreken. Hopelijk mogen we u een volgende keer nogmaals verwelkomen voor een betere ervaring.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 6 september 2019

Vriendelijk personeel, frisse kamer, zwembad op dak. Goed ontbijt,
maar beleg mag iets gevarieerder zijn. Ligging op 10min van strand.
Centrum wel een 30min te voet. Leuke bar met buitenruimte. Metro om de hoek.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Mª Carmen ORTIGOSA, General Manager van ibis Styles Barcelona City Bogatell, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2019

Beste gast,
Bedankt dat u de tijd nam voor deze review.

Wat fijn dat u genoten heeft van de locatie, de kamer en het zwembad. We noteren uw opmerkingen over het ontbijt en zullen dit zeker bekijken. Leuk ook dat u de vriendelijkheid van ons personeel benadrukt. We zullen de complimenten zeker delen met ons team. Graag verwelkomen we u in de toekomst opnieuw voor een lekker drankje in onze bar!

Beoordeeld op 26 augustus 2019

Tophotel, minder goede ligging zonder vervoer. Als je met kinderen naar dit hotel gaat heb je echt wel vervoer nodig. Rent electric is de perfecte oplossing.
Kamers waren super verzorgd en ontbijt was heerlijk.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Mª Carmen ORTIGOSA, General Manager van ibis Styles Barcelona City Bogatell, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

Het verheugd ons te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel en dat u genoten heeft van ons lekker ontbijt! Fijn te horen dat de kamers in orde waren.

Jammer dat u de ligging minder gunstig vond.

Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 19 juli 2019

leuke hotel met goede ligging. personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Zwembad op dak is leuk. mooi uitzicht en verkoeling. Kamers zijn modern en schoon. Bed slaapt heerlijk. Ik raad dit hotel zeker aan

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Mª Carmen ORTIGOSA, General Manager van ibis Styles Barcelona City Bogatell, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Beste Hamza,
hartelijke dank voor deze prachtige beoordeling van Hotel Ibis Styles Barcelona City Bogatell.

Wat leuk dat u ons zo enthousiast aanbeveelt! Fijn dat we met onze gastvrije medewerkers en moderne kamers aan een geslaagd verblijf konden bijdragen. Het doet ons plezier dat u zo van de verkoeling en het uitzicht van het zwembad op het dak heeft genoten. We delen de complimentjes graag met het team en kijken ernaar uit u nogmaals te mogen ontvangen!

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 7 mei 2019 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, prima ontbijt, zuivere goede kamer, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, dichtbij metrohalte, met betalende parkeergarage, met zwembad op de 7de verdieping ideale verfrissing na een vermoeiend dagje in de stad. Wij hadden een familiekamer = 2 aparte kamers met verbindingsdeur, elke kamer met badkamer en toilet, ideaal met onze 2 zonen van 16 en 10. Een aanrader, ziet er echt uit zoals op de foto's op de website, zou er onmiddellijk opnieuw gaan. Top !

Datum van verblijf: juli 2018