“Excellente”

Keukens: Spaans
Dineropties: Diner, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Diner, Lunch, Reserveringen
12 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, leuke gerechten. Groet uit keuken gazpacho maar dan anders. Voorgerecht risotto met asperges erg lekker. Hoofdgerecht solomillo met foi, heel goed. Mooi locale wijn gedronken. Erg goede en aardige bediening.

Datum van bezoek: november 2018

12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De smaken waren fantastisch! We hebben gekozen voor croquettas, jamon iberico bellota, tartare de atun en ensalada van het huis. Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2018
30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op zoek naar de doodshoofden van casa muerte en omdat we de doodshoofden niet konden vinden, vertwijfeld hier op het terras neergeploft. De zon scheen en op het terras een heerlijk Louis Canas (Rioja) gedronken. S avonds terug gekomen om te eten. Na een Spaanse ogende entree een verrassend mooi en leuk restaurant. We hebben, en wij zijn zeer kritische gasten, heerlijk gegeten. Al onze verwachtingen werden overtroffen. We wilden het restaurant zo naar Nederland verplaatsen. De kok kwam een praatje maken en we vonden de lieve man veel te bescheiden. Wat ontzettend jammer dat we niet iedere maand hier kunnen komen eten, maar we komen hier zeker terug, alleen al voor de gastvrijheid, heerlijke eten en de voortreffelijke wijn. Dank, onze herinneringen koesteren we

Datum van bezoek: mei 2017
10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn in de watten gelegd. Heerlijk gegeten. Zeer attente bediening. Dat zijn we in Spanje niet gewend.

Datum van bezoek: augustus 2017
3 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst waan je je in een tapasbar, echter achterdoor is een bescheiden, leuk ingericht restaurant. De menukaart is niet alledaags en de gerechten zijn lekker. De bediening is zeer vriendelijk en het tempo is aangenaam. De prijzen zijn eveneens aangenaam; een lekkere fles verdejo rond de 12.-, het duurste hoofdgerecht 18,- ( met goede ingrediënten).

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Bordadores 12 bekeken, bekeken ook

Salamanca, Province of Salamanca

In Bordadores 12 geweest? Deel je ervaringen!