Beoordeeld op 10 oktober 2016

Een hotel waar alles klopt. Een uitstekende en behulpzame receptionist. Een kamer die echt helemaal in orde is, uitstekende bedden en goede badkamer. Midden in het centrum van Salamanca; op 50 m van Plaza Mayor. Parkeren vlak bij in Garage Le Mans; 5 minuten lopen en met korting via het hotel. Volgende keer logeren we weer in Catalonia

Datum van verblijf: september 2016
salamancaplaza, Director General van Catalonia Plaza Mayor Salamanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2016

Lieber Kunde, wir danken Ihnen für Ihre Kommentare. Wir freuen uns, dass das Hotel Ihre Erwartungen erfüllt hat und wir hoffen, Sie bald wieder hier zu sehen.
Mit freundlichen Grüßen.

Beoordeeld op 13 september 2016 via mobiele applicatie

Uitstekende service aan de receptie, mooie kamers. Zeer de moeite waard.Parkeren gegarandeerd in de Le Mans garage voor € 11.50 per 24 hrs. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Voor ons is dit de vaste plek zodra we weer in Salamnca zijn.

Datum van verblijf: september 2016
salamancaplaza, Director General van Catalonia Plaza Mayor Salamanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2016

Dear Joop , thank you for your comments on tripadvisor . We are pleased that you had a good stay, my team and I are satisfied that all is to your liking, so it will be a real pleasure to meet you in Salamanca.
Receives a warm greeting.

Beoordeeld op 26 oktober 2015

Dit hotel zit in het centrum van Salamanca makelijk om de de stad te verkennen.
Goed opletten bij de ingang van de hotel kun je met de auto komen alleen als de hotel je auto heeft ingeschreven bij de verkeerspolitie. Wij hebben een bekeuring gekregen in het moment van inchecken. Hier in Nedeland kwamen er achter gelukkig is de boete na reclameren bij de hotel geannuleerd.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 30 oktober 2014

Vriendelijk personeel. Kamer is ruim, schoon en heeft comfortabele bedden. Ontbijt is prima, maar geen noodzaak, omdat er op elke hoek in Salamanca voor weinig ontbeten kan worden.

We hadden een kamer aan de zonzijde en dat was niet prettig. Het was toen toevallig best heet in Salamanca en daardoor was het niet aangenaam in de kamer. Slechts 1 kleine raam, waardoor er weinig daglicht was, maar ook al waren er meer ramen, dan kon je de gordijnen niet open laten, omdat je anders weg smelt van de hitte. Het hotel had een groot bad (anderhalf bij twee meter) op het dakterras, wat ze een zwembad noemen (Spaans grapje, denk ik).

Kamertip: Kamer aan de zonzijde vermijden!
Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 2 juni 2014

We hadden kamer 508. Groot bed, mooie inloopdouche aan de achterkant gelegen ( zeer rustig) naast buitenterras en zwembadje. De ligging van het hotel is echt wel ideaal voor een citytrip. Komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: mei 2014