“Heerlijk!!!”

Geclassificeerd als nr. 3 van 681 Restaurants in Salamanca
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 2 avonden gegeten en het was fantastisch. Ik kan er niet meer over zeggen, geweldig. De geitenkaas met gekaramelisseerde ui was mijn favoriet maar ook alle andere gerechten zijn super. Mooi gepresenteerd. Het nagerecht met 3 chocolates ook erg lekker maar ik twijfel er niet aan dat de andere nagerechten dat ook zijn.

Datum van bezoek: oktober 2018

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer smakelijke tapas die op het moment zelf worden gemaakt.Niet de tapas die je overal vindt. Zelfs de tapa met Iberico ham is anders en origineel ... vriendelijke bediening . Ook heel veel wijntjes per glas.

Datum van bezoek: mei 2018
15 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak met vriendelijke bediening. Veel open wijnen dus je kunt kiezen wat je wilt drinken. Prijzen tussen de €2 en €5 voor de wijn en een kleine tapaskaart met gerechtje als queso de cabra en tartar de atun. Prijzen tussen de €2,50 en €4,-. Alles wordt vers klaar gemaakt en is bijzonder smaakvol. Zou gewoon naar binnen gaan en het eea proberen, je krijgt geen spijt.

Datum van bezoek: maart 2018
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitzonderlijk goede tapas in een kleine wijnbar. Uitgebreide selectie van heerlijke wijnen. Veel wijnen per glas te bestellen. Uitstraling -met name het roze- komt
niet overeen met de uitstekende kwaliteit van de tapas. Absolute aanrader!

Datum van bezoek: september 2017
20 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas hebben ze geen tafels maar kun je aan de bar zitten. Waanzinnig lekkere tapas. Neem de serrano , mozzarella en hamburger. Echt een aanrader voor als je tapas wilt eten. Zeer vriendelijke service.,desserts zijn prima. De tiramisu was het lekkerst. We komen hier zeker terug. Overigens geen toerist gezien .

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Cuzco Bodega bekeken, bekeken ook

Salamanca, Province of Salamanca

In Cuzco Bodega geweest? Deel je ervaringen!