Beoordeeld op 27 juni 2017

hotel vlak bij plaza Mayor, en in voetgangerszone; geen parking wat in- en uitladen bemoeilijkt; ondergrondse op een 200m, aan 18,30 euro/dag, en waar je enkel kan betalen met briefjes van 10 en 5 euro. Erg vriendelijk personeel aan receptie. Ontbijt in kelder, en versheid van broodjes was duidelijk niet ok. Officieel een 4-sterren hotel, maar eigenlijk een drie-sterren waard.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 15 oktober 2016 via mobiele applicatie

Met een groep in hotel Rua verbleven. Allereerst is de ligging geweldig naast Plaza Mayor.
Goed verzorgde ruime kamers. Mooie ontbijtzaal met gewelven. Personeel bijzonder hulpvaardig en attent. Voor mij de vaste plek om in Salamanca te ovetnachten.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 13 augustus 2015

Het ouderwetse hotel is zeer centraal gelegen. De kamers zijn prima en schoon en ondanks dat we aan de straat/terras kant sliepen hadden we geen overlast van het geluid. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was zeer uitgebreid en goed. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 24 september 2013

Een prettig hotel van de ouderwetse soort vlak bij het oude centrum.
Plezierige receptionist.
Zeker value for money.
Veel marmer overal maar gelukkig had de kamer een lekkere gladde vloer.
Douchen in bad helaas maar wel toilet en bidet.
Parkeren kan vlakbij in een parkeergarage.

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 4 oktober 2012

Gelegen in het centrum vlakbij het de bezienswaardigheden. Mooie ontbijtruimte en vriendelijk personeel. Hadden een kamer op de 4de verdieping waar we een uitzicht hadden op een paar bezienswaardigheden over de daken heen weliswaar. De kamer was groot genoeg en netjes onderhouden. Enkel de badkamer was wat klein (geen ruimte om je spullen te laten). Indien je voor een langere periode gaat is dat wel een minpuntje.

Kamertip: Ook al reserveer ik niet praktisch nooit rechtstreeks via het hotel, ik stuur altijd een mail naar het hotel met de vraag om mij een goede kamer te bezorgen.
Datum van verblijf: september 2012