“Zondag lunch in el laurel”
Beoordeling van El Laurel

El Laurel
Geclassificeerd als nr. 6 van 691 Restaurants in Salamanca
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
9 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere lunch in centrum. Aangename sfeer, muziek, bediening.
Absoluut heerlijke huiswijn,zowel rood als wit.

Datum van bezoek: april 2017

17 maart 2016 beoordeeld

El Laurel is een klein restaurantje in het centrum van Salamanca. Het ziet er erg netjes en sfeervol uit. De bediening was super vriendelijk, en het eten wat we bestelden was voortreffelijk. Zeker een aanrader! Beide keren dat we er gegeten hebben was het erg druk, maar ondanks dat hadden we het eten snel. Ik zou alleen wel reserveren, omdat het zo druk is.

Datum van bezoek: februari 2016
10 november 2014 beoordeeld

Een zeer verzorgd restaurant. De prijzen van zowel eten en drank zijn vrij laag. Er heerst een warme sfeer. De bediening is vlot en correct. Een absolute aanrader. Meer dan voldoende keuze, de vegetarische burgers zijn een aanrader.

Datum van bezoek: november 2014
8 september 2014 beoordeeld

Het beste restaurant dat ik in Salamanca beproefde, Op advies van Tripadvisor gingen we lunchen bij El Laurel. Het vegetarische restaurant hoog op de lijst. Even zoeken want de straat is onopvallend en er zijn niet veel restaurants in de naaste omgeving. Eenmaal binnen voel je je in een oase. Frisse inrichting, aangename muziek en een menukaart die je doet twijfelen, want alles lijkt zo lekker. We namen een voorgerecht en een hoofdgerecht, juist genoeg op deze warme dag. De huiswijn die men schonk beviel me. De bediening vond ik zeer vriendelijk en attent. En toen de rekening kwam was ik helemaal verkocht. Daar ga ik vaker naar toe (als ik weer in Salamanca ben)

Datum van bezoek: augustus 2014
    • Sfeer
29 augustus 2014 beoordeeld

We aten een lunch in El Laurel, Voorgerechten (guacamole en een salade) als hoofdgerechten gevulde paprika´s en een salade en als nagerechten een vederlichte chocolademousse en een kwark limoen mousse . We hebben genoten van deze heerlijke gerechten. De bediening was vriendelijk, snel en adequaat. We speelden zelfs even met de gedachten om s avonds terug te gaan. Wij zijn geen vegetariers maar zoveel eetplezier brengt je aan het twijfelen. De rekening was minder dan we verwachtte in dit zo verzorgde restaurant. We gaan dit aanraden bij onze vrienden die naar Salamanca gaan.

Datum van bezoek: augustus 2014
    • Sfeer

Reizigers die El Laurel bekeken, bekeken ook

Salamanca, Province of Salamanca

In El Laurel geweest? Deel je ervaringen!