Beoordeeld op 8 oktober 2018 via mobiele applicatie

Was echt vakantie en genieten in het hotel. Na een heerlijke nachtrust, starten met een fantastisch ontbijt in unieke ruimte. Dan de benen strekken naar de oude stad van Salamanca waar je van de ene verrassing in de andere terecht komt. En s’namiddags even uitrusten aan het prachtige buiten zwembad met zicht op de kathedraal... Holiday!! En ook heel belangrijk de perfecte service van het voltallige hotel personeel. Zoals we in Nederlands zeggen: ze maakten het plaatje volledig af. Merci!

Datum van verblijf: september 2018
Sergio M, Gerente van Hotel Hospes Palacio de San Esteban, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2018

Heel erg bedankt voor de geweldige beoordeling.

We zijn blij dat we u een aangenaam verblijf hebben bezorgd in ons hotel en hopen u weer te zien tijdens uw volgende bezoek aan Salamanca

Beoordeeld op 24 april 2018

Fantastich Mooi Hotel, heel stijlvol ,prima locatie dichtbij het centrum,
prachtige kamer, wij hadden een suite op de 1ste etage ,erg vriendelijk personeel, zeer gastvrij, , parkeren voor de deur (13.00 euro per dag).

Kamertip: alle kamers zijn prachtig
Datum van verblijf: april 2018
Sergio M, Director General van Hotel Hospes Palacio de San Esteban, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2018

Dear Mrs. Carolien, Thank you very much for your rating and kind comment towards us. We are glad that you have enjoyed your stay with us and we hope to see you again on your next visit to Salamanca.Sincerely, Hotel Hospes Palacio De San Esteban

Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

Perfect gelegen, perfecte ontvangst, met hapje en drankje,parking ( 13€ per dag) ,uitgebreide bibliotheek,schitterend ontbijt,Engels sprekend personeel,restaurant heel duur voor wat men krijgt , geld niet waard,in week- end soms veel lawaai op de patio.

Datum van verblijf: oktober 2017
Sergio M, Director General van Hotel Hospes Palacio de San Esteban, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2017

Thank you very much for rating our hotel. We are glad to know that you had a great stay with us and hope to welcome you again on your next visit to Salamanca.

Beoordeeld op 28 juni 2017

Aan de rand van Salamanca ligt dit bijzonder stijlvolle hotel. Alle bezienswaardigheden zijn te voet te doen. Via een speciale mail actie vanuit hotel een junior suite geboekt: geweldig, maar airco was niet geheel toereikend.
Zeer behulpzaam personeel, niet allen beheersen de Engelse taal.
Parkeerkosten zijn 15 euro per dag. Er zijn bouwwerkzaamheden vlakbij hotel. Terras buiten waar ook gegeten kan worden gedurende de gehele dag.

Datum van verblijf: juni 2017
Sergio M, Director General van Hotel Hospes Palacio de San Esteban, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2017

Thank you for sharing your experience at our hotel through the Guest Satisfaction Survey.
We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations.
Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!

Beoordeeld op 25 juni 2017

Hotel is ideaal gelegen, zeer dicht bij de katedraal. Zeer vriendelijk personeel. Mooie kamers, verzorgd en net. Ontbijt was super goed.
Voor de parking moet je wel extra betalen. 15€ per dag.
Niks aan te merken op dit hotel. Fantastisch gewoon

Kamertip: Wij hadden geen kamer met uizicht op het klooster San Esteban maar dit stoorde niet
Datum van verblijf: juni 2017
Sergio M, Gerente van Hotel Hospes Palacio de San Esteban, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn erg blij dat u in ons hotel een leuk verblijf heeft geleverd. Wij nemen nota van uw suggestie om onze service te verbeteren. We verwachten u weer te zien op uw volgende bezoek aan Salamanca