Trip.com
Travelocity
Booking.com129 US$
Orbitz.com
Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Deze parador is geen historisch gebouw, maar ligt wel erg mooi op de heuvel met een geweldig uitzicht op het historisch deel van Salamanca. Via de de oude Romeinse brug loop je hier naar toe.
De kamers, zijn ruim, comfortabel, prima bed, ruime badkamer.
Airco, minibar, tv etc is allemaal aanwezig. Ook is er ruime parkeergelegenheid.
Het ontbijt is uitstekend. We hebben hier ook gedineerd en we hebben een heerlijk diner en dessert genoten.
Het hotel is dus gunstig gelegen, heg centrum is op loopafstand.
Het personeel is vriendelijk. Wij hebben hier prima verblijf gehad.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

In het verleden de parador in Salamanca met veel plezier bezocht.
Nu een stop voor de lunch gemaakt.
Nog nooit zo slecht gegeten.

De vis, cod loin, mooie vis, was veel te zout om te eten (maag draaide om), broodjes waren niet gewoon hard maar keihard. Iedereen liet ze staan.
Ook het vlees, suckling pig, zout.
Aardappels glazig.
Kijken niet met vrolijkheid terug op deze lunch.

Kortom slecht.

Datum van verblijf: juni 2019
paradorsalamanca, Director General van Parador de Salamanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019

Dear Mr./Mrs. 201adk,

Firstly I would like to thank you for taking the time to respond to our survey in relation to your stay at the Parador de Salamanca.

It is important for us to learn from your experience so we can improve the quality of our services for guests.

The management team have taken note of your comments about the restaurant and, as a result, we are planning to implement new measures that will allow us to offer you a better experience with Paradores.

Yours sincerely

Beoordeeld op 15 november 2018 via mobiele applicatie

Voor ons bezoek aan Salamanca kozen we voor deze Parador. De eerste indruk bij aankomst was goed. Royale parkeerplaats en mooi entree. Tot onze verrassing werden we aan de receptie door een Nederlandse medewerkster geholpen. Kamer is comfortabel. Heerlijke bedden, schitterende badkamer en een prachtig uitzicht op de stad. De kamer beschikt over een soort hal, met deur, waardoor het geluid van de gang extra gedempt wordt.
Ook ons bezoek aan het restaurant was een positieve ervaring. Alleen de patat frites waren niet te eten: taai en ze dropen van het vet. Bediening was correct en het eten was (behalve de patat) smakelijk en mooi opgediend.
En voor het hotel en het restaurant geldt: prima kwaliteit-prijs verhouding.
Al met al een dikke goed!

Datum van verblijf: november 2018
Óscar M, Director General van Parador de Salamanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2018

Dear JaapK629,

Many thanks for leaving your impressions about your estay in Salamanca, we are pleased to hear that everything was good during your stay. We hope to see you soon again

Best regards

Beoordeeld op 31 augustus 2018

Ligt niet in het centrum, maar aan de overkant van de Romeinse (voetgangers)brug, op een heuvel. Prachtig zicht dus op de stad, en vanuit de bar of het restaurant 's avonds heb je de stad, en in het bijzonder de kathedraal, het museum voor moderne kunst en delen van de universiteit prachtig verlicht. De kamers zijn ruim en modern. Alles functioneert perfect, het onthaal is supervriendelijk.

Kamertip: Vraag een kamer vanaf de tweede verdieping, met zicht op de stad.
Datum van verblijf: augustus 2018
Óscar M, Manager van Parador de Salamanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018

Beste klant, Bedankt voor uw opmerkingen. We zijn blij dat u heeft genoten van uw verblijf in het Parador de Salamanca. We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 21 augustus 2018

De kamer was prima in orde. Spijtig dat het eten in het restaurant tegenviel.
Ontbijt was wel in orde.
Zeer vriendelijk onthaal; op de receptie bezorgde men ons een plan van de stad en duidde men de belangrijkste bezienswaardigheden aan.

Datum van verblijf: oktober 2017
Óscar M, Manager van Parador de Salamanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Beste klant, Bedankt voor uw commentaar op de Parador de Salamanca. Ontbijt in Paradores staat bekend om zijn kwaliteit en verscheidenheid. We kijken ernaar uit u te verwelkomen terug naar Salamanca. Met vriendelijke groet.