Beoordeeld op 31 augustus 2018

Ligt niet in het centrum, maar aan de overkant van de Romeinse (voetgangers)brug, op een heuvel. Prachtig zicht dus op de stad, en vanuit de bar of het restaurant 's avonds heb je de stad, en in het bijzonder de kathedraal, het museum voor moderne kunst en delen van de universiteit prachtig verlicht. De kamers zijn ruim en modern. Alles functioneert perfect, het onthaal is supervriendelijk.

Kamertip: Vraag een kamer vanaf de tweede verdieping, met zicht op de stad.
Datum van verblijf: augustus 2018
Óscar M, Manager van Parador de Salamanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018

Beste klant, Bedankt voor uw opmerkingen. We zijn blij dat u heeft genoten van uw verblijf in het Parador de Salamanca. We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 21 augustus 2018

De kamer was prima in orde. Spijtig dat het eten in het restaurant tegenviel.
Ontbijt was wel in orde.
Zeer vriendelijk onthaal; op de receptie bezorgde men ons een plan van de stad en duidde men de belangrijkste bezienswaardigheden aan.

Datum van verblijf: oktober 2017
Óscar M, Manager van Parador de Salamanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2018

Beste klant, Bedankt voor uw commentaar op de Parador de Salamanca. Ontbijt in Paradores staat bekend om zijn kwaliteit en verscheidenheid. We kijken ernaar uit u te verwelkomen terug naar Salamanca. Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooie parador.
De kamer was prima in orde; spijtig dat het eten in het restaurant tegenviel.
Zeer vriendelijk onthaal; op de receptie bezorgde men ons een plan van de stad en gaf uitleg over de bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: oktober 2017
Óscar M, Manager van Parador de Salamanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2018

Geachte heer Yves, Bedankt voor uw commentaar op de Parador de Salamanca. Ontbijt in Paradores staat bekend om zijn kwaliteit en verscheidenheid. We kijken ernaar uit u te verwelkomen terug naar Salamanca. Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Prachtige parador , mooie ligging . De buitenkant vond ik niet zo mooi maar binnen alles dik in orde. Mooie kamer met prachtig uitzicht over Salamanca. Ook mooie badkamer.Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Het eten s'avonds in restaurant was ook lekker. Gratis parkeren aan het hotel is ook een pluspunt .Zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: mei 2018
Óscar M, Manager van Parador de Salamanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2018

Sehr geehrte Frau Ann, Vielen Dank für Ihre Kommentare. Die Lage des Parador ist ideal, um einen herrlichen Blick auf die bedeutendsten Denkmäler von Salamanca zu genießen und bietet Ruhe und kostenfreie Parkplätze für Ihr Wagen. Entspannung am Pool mit Blick auf die Stadt ist ein wahrer Genuss. Wir hoffen, Sie bald wieder im Parador de Salamanca zu sehen. Freundliche Grüße.

Beoordeeld op 19 september 2017

Goed hotel aan de rand van de stad. Ruim open lucht zwembad in de tuin met zicht op de Kathedraal. Kamers zijn goed maar niet overdreven ruim. Bad is tevens douche.
Restaurant is niet speciaal, om niet te zeggen pover van kwaliteit. Koud ontbijtbuffet is ruim en goed. Het warme buffet is veel minder en eerder lauw. OK voor een nacht.

Kamertip: Kamers aan de voorkant hebben zicht op de stad
Datum van verblijf: september 2017
Óscar M, Gerente van Parador de Salamanca, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2017

Bedankt voor uw commentaar op de Parador de Salamanca. Ontbijt in Paradores staat bekend om zijn kwaliteit en verscheidenheid. Met de ligging van de Parador de Salamanca kunt u genieten van een prachtig uitzicht op deze stad, vol met leven, architectuur en geschiedenis. We hopen u snel weer te zien in het Parador de Salamanca.
Met vriendelijke groet.