Beoordeeld op 7 september 2017 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst werden direct de koffers aangepakt. Sterker nog, direct naar de kamer gebracht. Zeer luxe, kom ik niet vaak tegen in een hotel. Ook niet in een vijf sterren hotel. Kamers erg luxe. Voor het slapen gaan is de kamer gereed. Schone handdoeken, glaasje water. Echt geweldig.

Ontbijt zeer goed.

Kan geen enkel nadeel vertellen over dit hotel. Van de schoonmaak tot het ontbijt briljant.

Dankjewel mensen. Twee top dagen gehad.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Net buiten t drukkere centrum, maar Plaza Mayor op 7 minuten loopafstand (en alle andere historische gebouwen nog korter), is dit hotel een absolute aanrader! Superattent personeel, prachtige kamers, parkeergarage...alles klopt! Tophotel!!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 9 augustus 2015

Je waant je in de oude tijden met personeel dat zo respectvol, attent en behulpzaam is. Ontbijt is meer dan compleet. De kamers en het hotel zijn met de grootste zorg en tot op de detail ingericht. Locatie is fantastisch, aan de rand van het historisch centrum.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 24 juni 2015

Gevonden via Michelin gids en we waren bijzonder verrast door de ontvangst en de service en de slaapkwaliteit van dit hotel.
Ideaal gelegen voor een bezoek aan Salamanca
Wij waren er voor 1 nacht
Op aanraden van hun hebben we 1 adres gekregen om te lunchen en 1 om te dineren.
Deze waren zijde van uitmuntende kwaliteit.
Prijs kwaliteit een echte aanrader.
Garage in het hotel.
Komen zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 17 augustus 2014

Geweldig ontvangst. Heel vriendelijk personeel die meer dan behulpzaam was. Onze auto werd in de garage gereden. Wij konden kiezen uit 2 kamers die er perfect uitzagen (design) en de badkamer was van alle gemakken voorzien. De ligging is top. Binnen 5minuten sta je op de Plaza Mayor van Salamanca. En het ontbijt...ronduit fantastisch! Al bij al een hotel waar wij graag weer terugkomen.

Datum van verblijf: juli 2014