Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Net buiten t drukkere centrum, maar Plaza Mayor op 7 minuten loopafstand (en alle andere historische gebouwen nog korter), is dit hotel een absolute aanrader! Superattent personeel, prachtige kamers, parkeergarage...alles klopt! Tophotel!!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 9 augustus 2015

Je waant je in de oude tijden met personeel dat zo respectvol, attent en behulpzaam is. Ontbijt is meer dan compleet. De kamers en het hotel zijn met de grootste zorg en tot op de detail ingericht. Locatie is fantastisch, aan de rand van het historisch centrum.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 24 juni 2015

Gevonden via Michelin gids en we waren bijzonder verrast door de ontvangst en de service en de slaapkwaliteit van dit hotel.
Ideaal gelegen voor een bezoek aan Salamanca
Wij waren er voor 1 nacht
Op aanraden van hun hebben we 1 adres gekregen om te lunchen en 1 om te dineren.
Deze waren zijde van uitmuntende kwaliteit.
Prijs kwaliteit een echte aanrader.
Garage in het hotel.
Komen zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 17 augustus 2014

Geweldig ontvangst. Heel vriendelijk personeel die meer dan behulpzaam was. Onze auto werd in de garage gereden. Wij konden kiezen uit 2 kamers die er perfect uitzagen (design) en de badkamer was van alle gemakken voorzien. De ligging is top. Binnen 5minuten sta je op de Plaza Mayor van Salamanca. En het ontbijt...ronduit fantastisch! Al bij al een hotel waar wij graag weer terugkomen.

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 20 februari 2013

Dit mooie hotel bevindt zich net buiten de oude stad maar toch maar 5 minuten wandelen van de belangrijkste bezienswaardigheden. We hebben een perfecte service ontvangen die pakken beter is dan je bij een ander 4 sterren hotel mag verwachten. Oog voor detail en het personeel was de vriendelijkheid zelve!
Een echte aanrader voor wie overweegt Salamanca te bezoeken, prachtige stad trouwens waar je gerust 2 dagen kan aan spenderen.

Datum van verblijf: februari 2013