TripAdvisor
Santander
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Lekker, maar echt te lawaaierig”
Beoordeling van CADELO

CADELO
Geclassificeerd als nr. 2 van 788 Restaurants in Santander
Keukens: Mediterraan, Fusion
8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier echt heel lekker gegeten. Het eten is verfijnd en smaakvol en maakt interessante interpretaties van klassieke smaken. Samen met de zeer mooie omgeving en de supervriendelijke bediening, maakt dit een aanrader.

Maar het lawaai heeft heel onze ervaring verpest. Naarmate het restaurant begon vol te lopen werd het lawaai ondraaglijk. Ik kon na het voorgerecht mijn gezelschap niet meer begrijpen en moest echt roepen om iets te bestellen. Ik hoop echt dat de eigenaars dit kunnen verhelpen, want dan is het een fantastisch restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2019

30 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden al veel gehoord en gelezen over Nacho en zijn team.
Heerlijke lunch van 3 gangen + nagerecht. Prima glas wijn en aardige bediening.
Was “Perfecto”

Datum van bezoek: oktober 2018
6 juni 2018 beoordeeld

klein eetcafe waar alles voortreffelijk is. Bediening zeer vriendeijk en efficient. Beperkte kaart maar alles klopt! aanrader van de eerste orde!

Datum van bezoek: mei 2018
20 juli 2017 beoordeeld

Het restaurant is niet groot. Ongeveer plek voor 30 mensen. Maar wat kan je daar heerlijk eten. Als je iets besteld is het altijd om te delen. Wij hadden tonijntartaar ( lekker!) daarna penne met salsa van aubergine (ook lekker!) en langzaam gegaard varkensvlees wat ook erg lekker was. Het chocolade toetje maakte het helemaal af. Relaxte bediening ondanks dat het erg druk was.

Datum van bezoek: juli 2017
11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klassiekers heruitgevonden: lasagne, kippenvleugels en steak tartaar waren stuk voor stuk om de vingers van af te likken. Iets duurder voor de omgeving maar prijs-kwaliteit helemaal waard.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die CADELO bekeken, bekeken ook

Santander, Cantabrië
Santander, Cantabrië

In CADELO geweest? Deel je ervaringen!