Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 11 augustus 2018

Wij zijn zeer tevreden over het hotel en management in het algemeen. Personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam, staan steeds tot uw dienst voor allerhande vragen.
Ook het ontbijt is uitstekend. De inbegrepen taxiservice naar het nabijgelegen strand is een aangename dienstverlening!

Kamertip: Eventueel geen synthetische kussens voor de warmte
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
Beoordeeld op 6 augustus 2018

wij kwamen voor een tweede keer terug omdat we het zo super vinden. Uitstekend ontbijt, is er toch iets dat je nog mist dan vraag je het en ze doen hun uiterste best om het je te bezorgen. Zelfde personeel, zeer hulpvaardig, correct, spreken goed engels. Kamers zijn kraaknet. Hele goede ligging aan de rand van het drukste van de stad, op vijf minuten stappen sta je in het centrum, hotel makkelijk bereikbaar met de wagen, vlak aan een prachtig groot park.
Elke dag wordt er yoga, stretching, showcooking in de tuin gegeven. Dankzij Lalli en Roberto heb je nooit dorst bij het zwembad en kan er steeds een leuke babbel af.
Voor ons tophotel wij gaan zeker nog terug!

Kamertip: zowel kant van de stad als aan de binnentuin reeds verbleven, allebei zeer rustig, geen geluidshinder en kraaknet
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 27 mei 2018

Geweldig hotel rustig gelegen aan de rand vanSanta Cruz. Mooie moderne kamer met balkon, douche bad, goede bedden. Geweldige keuken en ontbijtbuffet. Mooi gebouw en en voorzien van bar eetzaal. Buiten zwembad met gratis ligstoelen en handdoeken. Spa en fitnessruimte. Parkeren bij het hotel, betaald.mooie tuin.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Een oase van rust voor een kopje koffie. Oude grandeur onder handbereik. Prachtig gebouw met binnentuin. Ontvangen is vriendelijk en behulpzaam. Je kunt binnen of buiten zitten. Vlakbij een mooi park met palmen en kunst.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 3 februari 2018

Niet goedkoop dit hotel, maar wat een geweldige plaats. In het midden van de stad, en dus heel makkelijk voor een stadsbezoek, maar met een prachtige bar, heel mooie kamers, een heel vriendelijke bediening en het beste, meest uitgebreide en meest succulente ontbijt sinds lang.

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden