Vandaag geopend: 09:00 - 17:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Eerst duik

Bij mijn eerste poging was ik heel angstig De controle niet hebben was een ramp. Na enkele dage ... meer lezen

Beoordeeld op 15 september 2019
stefanievh13
Kontich, België
Duikangst

Ik heb altijd last van mijn ademritme te vinden als ik ga duiken. Vandaag ben ik op een geweldige ... meer lezen

Beoordeeld op 24 juli 2019
olivierlC3594ZR
Tenerife, Spanje
via mobiele applicatie
Lees alle 161 beoordelingen

Beoordeeld op 15 september 2019

Bij mijn eerste poging was ik heel angstig
De controle niet hebben was een ramp.
Na enkele dage later terug te komen en ik de hele voormiddag enkel voor mezelf had met instructor Ron was ik helemaal rustig.
Ik genoot ervan om onder het water te zijn en was helemaal op mijn gemak met de materialen en manier van ademen.
Ik kijk er al naar uit meerdere malen te kunnen duiken dankzij mijn eerste top ervaring bij Blue Explorers Tenerife.
Bedankt iedereen voor de vele tips en de rust en kalmte die ik nodig had om deze stap te zetten!
Groetjes stefanie en Q

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 24 juli 2019 via mobiele applicatie

Ik heb altijd last van mijn ademritme te vinden als ik ga duiken.
Vandaag ben ik op een geweldige manier door de onstructeur Ron door de eerste stap heen geholpen.
Met heel veel rust heeft hij mij onder water geholpen en een fantastische duik bezorgt waar ik zelfs 80 bar over had.
Geef aan wat je wil en ze helpen je waar ze kunnen.

Beoordeeld op 20 juli 2019

Een prachtige nachtduik gedaan met Bart, super relaxt :) heel veel gave beestjes gezien, naaktslakken, octopus en sepia's naast alle 'standaard' beesten die er al te zien zijn. Ik ben blij!

Beoordeeld op 11 juli 2019

Voor mij was het de eerste keer snorkelen en duiken. Snorkelen ging super en was heel mooi, voornamelijk door de goede uitleg. Na het snorkelen hebben mijn vriend en ik besloten om ook te gaan duiken, ik vond dit doodeng. Vooraf heb ik dit aangegeven bij Bart (instructeur) en hij heeft mij goed geholpen. Bij de eerste keer onderwater kwam ik in paniek omhoog en wilde ik perse het water uit. Bart heeft mij gekalmeerd en daarna overgehaald om het nog een keer te proberen, gelukkig maar, want uiteindelijk ben ik heel blij dat ik het heb gedaan. Ik heb genoten en super mooie dingen gezien!

Bedankt Blue Explorers Tenerife en dan in het bijzonder Bart!

Beoordeeld op 6 juli 2019

Vandaag de snorkeltocht samen met mijn vriendin gedaan in de ochtend onder begeleiding van Bart. In de middag met Bart twee duiken gemaakt. Super relaxed. Bij de duiken nog twee roggen gezien. Goede begeleiding van Bart.