Opslaan

vanaf 145,30 US$
vanaf 81,00 US$
vanaf 92,17 US$
Beoordeeld op 13 maart 2020 via mobiele applicatie

Alleen al de weg er naartoe is mooi.. Maar als je op de Teide bent weet je niet wat je ziet. Mooie wandelpaden.. Vergezichten..schitterend. Stukje verderop kan je met de kabelbaan mee naar boven voor 33 euro. Hebben wij niet gedaan.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 10 maart 2020

Met een huurauto de berg op gegaan. Leuk om te doen en verrassend leuke omgeving en uitzichten. Eenmaal boven kan je met de kabelbaan omhoog (€ 27 p.p.).
Enorme rijen en praktisch geen parkeerplek. Eenmaal boven kan je nog steeds niet in de caldera kijken; je moet daarna nog een extra tocht maken. Kabelbaan voegt dus niet zo veel toe aan wat je aan de basis daarvan aan uitzicht hebt...

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 6 maart 2020 via mobiele applicatie

Door de storm konden we helaas niet met de kabelbaan omhoog. Met onze huurauto richting Teide gereden. We kwamen in een schitterend natuurgebied terecht. Vol afwisseling en adembenemende schoonheid! Er zijn voldoende parkeerplekken om van het uitzicht te genieten en/of foto's te maken. Het is ook mogelijk om wandelingen in het gebied te maken. Trek dan wel goede schoenen aan. Het restaurant onderweg is niet echt een aanrader. Geweldig genoten van dit prachtige gebied.

Beoordeeld op 1 maart 2020

De reis ernaatoe is al een belevenis (huurauto) Eenmaal aangekomen is het even zoeken naar een parkeerplaats, maar met een beetje geduld kont er een plekje vrij. Advies kleed je warm aan of zorg ervoor dat je die in iedr geval bij je hebt. De kabelbaan naar de top hebben wij niet gedaan. Prijzig en we hebben tijdens de wintersport genoeg mooie toppen gezien.,

Beoordeeld op 29 februari 2020 via mobiele applicatie

El Teide , een must om te bezoeken eens je op Tenerife bent , trek er gans de dag voor uit , je kan er wandelen of met kabelbaan naar top .
De omgeving is adembenemend en met niets vergelijkbaar ( lijkt op maanlandschap ) .
Heel heel mooi