Vandaag geopend: 07:00 - 22:00

melanieweerts
Schin op Geul, Nederland
Lees alle 269 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Tenerife
vanaf 86,15 US$
vanaf 29,87 US$
vanaf 40,21 US$
vanaf 53,92 US$
Beoordeeld op 14 januari 2020

We hebben de tickets voor de kabelbaan via het internet besteld. Dit ging vlot en zonder problemen.
De dag zelf is alles ook prima verlopen. Het bezoek is zeker de moeite waard. De Teide is prachtig en door het gebruik van de kabelbaan is het uitzicht prachtig te zien.
Het gebruik van de kabelbaan verloopt vlot, ondanks de vele andere toeristen die er ook zijn.
We hebben een prachtige dag gehad en zullen dit zeker in de toekomst nog eens herhalen!
Dit is echt een aanrader!

Datum van activiteit: november 2019
AtlanticoExcursions, Director de Relaciones Públicas van Atlantico Excursions, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 januari 2020

Geachte klant,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening met ons.

Teide van dichtbij bekijken is een ongelooflijke ervaring en in de kabelbaan stappen en het prachtige uitzicht zien is een onvergetelijke ervaring.

We hopen je snel weer te zien.

vriendelijke groeten

Beoordeeld op 9 juli 2019 via mobiele applicatie

Wat een zalige tour! De gids gaf een super uitleg en was steeds bereid om extra vragen te beantwoorden. Er werd vaak gestopt voor foto- en toiletpauzes.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 6 juni 2019

Een goed verzorgde excursie, met een touring car met chauffeur die weet wat hij doet (wij waren naderhand blij zelf geen auto te hebben gehuurd!) en een gids, met veel kennis over het gebied en vaardig en vloeiend in de (4!) talen die hij spreekt. We werden 's morgens opgehaald bij het hotel en in de late middag ook weer netjes afgezet. Wij hebben een mooi dagje uit gehad, echter wel met een strak tijdschema, maar je zag wel alle hoogtepunten van de steden, dorpjes en natuurgebieden die genoemd staan in de beschijving. Als je op zoek bent naar een tour waarmee je ook daadwerkelijk de Teide op gaat, dan zou ik deze afraden. De prijs-kwaliteit verhouding van deze excursie is top, en de mogelijkheden tot eten en drinken van lokale lekkernijen, maaltijden en drankjes is er zeker (niet inbegrepen in de prijs!). Onderweg zijn er voldoende plaspauzes.
Als je deze tour boekt zou ik zeker een paar stevige schoenen of wandelschoenen aantrekken en geen sandelen of dergelijke, aangezien je best op oneven en steen-/rotsachtige ondergronden gaat lopen (wij waren blij met onze wandelschoenen). Ook in het zomerseizoen is het meenemen van het een jasje of dun vestje ook aan te raden!
Onderweg zijn er voldoende mogelijkheden tot het schieten van prachtige foto's, dus ik zou zeggen neem het ervan en neem een goede (mobiele) camera mee ;).

Wij hebben genoten, bedankt!

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 25 april 2019 via mobiele applicatie

Ruime halve dag met een bus op weg geweest, leuke tussenstops en top geregeld bij de teide, geen wachttijd en meteen de kabelbaan in. Jammer dat door de planning de tijd boven vrij krap was. Verder een leuke dag gehad met veel natuur en bezienswaardigheden.

Chantal heeft uitgebreid haar kennis van het eiland laten horen in 3 talen (Frans, Engels en Nederlands), Giovanni heeft ons deskundig en beheerst over de wegen geloodst.

Beoordeeld op 12 maart 2019 via mobiele applicatie

We hadden deze keer gekozen voor atlantico excursiones en niet voor onze eigen reisorganisatie ( Neckermann ) omdat dit de helft goedkoper was voor de zelfde trip , ( dus het was wel erg spannend hoe dit zou verlopen ! ) maar het is top verlopen , waren stipt op tijd om ons op te halen met een Nederlands talige mannelijke gids die ons heel veel uitleg gaf in 2 talen , de teide was echt indruk wekkend en zeer mooi , als lunch hebben we in een plaatselijk restaurantje een 3 gangen menu op voor 12€ ( persoonlijk zou ik daar niet gaan eten viel een beetje tegen ) dan op weg naar Masca hebben we genoten van de prachtige uitzichten . ( als je links in de bus gaat zitten heb je er het beste zicht op ! ) masca zelf vond ik niet zo veel aan ! de afdaling was wel eng door de smalle weg maar de buschauffeur heeft dit super gedaan ! Voor mij is deze uitstap 100% meegevallen .