Mobile13502185264
Badhoevedorp, Nederland

Luxe hotel aan het strand en midden in het centrum

Beoordeling van Bull Reina Isabel & Spa
5,0 van 5 bollen26 apr 2024 beoordeeld
Heerlijk luxe hotel aan het strand en midden in het centrum. Leuke boulevard waar je eindeloos kan wandelen met vele leuke restaurantjes
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.4 km van Bull Reina Isabel & Spa
0.7 km van Bull Reina Isabel & Spa
Aan het strand
Meer hotels in Las Palmas de Gran Canaria bekijken
Beoordeeld op 24 april 2024 via mobiele applicatie

Een 10 daagse zonnevakantie in dit hotel verbleven. De ontvangst is uitermate vriendelijk en correct. De kamer comfortabel met een goed bed, meubilair, koelkastje, sanitair en airconditioning. Dagelijkse schoonmaak, helemaal prima.
Het ontbijt is super, bijna overcompleet inclusief kok die voor u een verse omelet maakt.
Het zwembad is op het dak gelegen en geeft een prachtig uitzicht over de zee en kustlijn.
Aan het zwembad bevindt zich een bar voor koffie, drankjes of een broodje. Het hotel beschikt tevens over een gym en sauna, waarvan wijzelf geen gebruik gemaakt hebben
Het hotel ligt direct aan de zeer gezellige boulevard en het strand waar ligstoelen beschikbaar zijn.
In de avond is er aan het terras met bar live muziek. Kortom een echt super vakantie hotel aan een fantastisch strand en boulevard. Voor ons voor dit hotel een dikke 10.

Datum van verblijf: april 2024
Beoordeeld op 8 september 2023 via mobiele applicatie

Dit hotel overtrof al onze verwachtingen. De service was uitstekend, de kamers waren schoon en het ontbijt was geweldig en het personeel heel vriendelijk. We geven dit hotel een dikke 10 en zijn van plan om volgend jaar terug te keren. Een van de betere hotels die we hebben bezocht.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 12 september 2022 via mobiele applicatie

In alle opzichten een erg goed hotel: kwaliteit en service op hoog niveau.
Onze vlucht had 2 uur vertraging en kwamen pas om 22:30u aan, zodat we het diner hadden gemist, maar toch stond er nog een gedekte tafel voor ons klaar met een uitgebreide salade!
Personeel van receptie vriendelijk en behulpzaam, maar ook al het overige personeel van bediening tot schoonmaak.
Het ontbijt en diner vonden wij voortreffelijk: uitgebreid en van hoge kwaliteit. Geen jus d ‘orange uit pak, maar geperste sinaasappelsap , elke dag zalm enz.alles altijd goed aangevuld.
Het diner elke erg goed, er wordt niet bezuinigd op kwaliteit of kwaliteit, zalm, entrecote, eend, biefstuk enz. altijd voldoende keuzes in voor en nagerechten.
De kamer en badkamer is ruim, niet heel modern , maar netjes en ook de meubels van kwaliteit, zo ook de bedden.
Enige wat beter kon, zijn het aantal strandbedjes ( gratis met parasol) voor op het strand van het hotel, al snel wordt je verderop verwezen, bij de buurman met een gratis bon.
Verder is de ligging perfect:
Direct aan het brede strand en ongeveer in het midden van de gezellige 3,5 km lange wandelboulevard en aan de andere kant van het hotel loop je zo het centrum in!

Kamertip: Parkeerplaats voor het hotel is gratis ( voor evt. De huurauto), maar het aantal plekken zijn beperkt, meestal na 18:00 vol
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 31 juli 2022 via mobiele applicatie

Vergane glorie. Slechte bedden, doorgezakte matrassen, zachte kussens en oud synthetisch beddengoed. Geen roomservice. Een bar die al om 23 uur sluit. Slechte schoonmaak. Ongeïnteresseerd personeel. De 5 sterren reviews begrijp ik niet. Het enige pluspunt zijn de ligging aan de boulevard en, als je op tijd bent, gratis ligbedden op het strand. Ze hebben 40 bedjes op ruim 200 kamers dus er staat al vanaf 09.30 een rij.

Kamertip: Ik zou adviseren om naar het zuiden van het eiland te gaan. Veel beter weer en betere voorzieningen.
Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 30 juni 2022 via mobiele applicatie

Wat een mooi hotel dit. Mooie lobby, gezellig terras, prima eten, zwembad op het dak, direct aan de boulevard en strand en goede service. Kamers zijn beetje gedateerd (niet de badkamer) maar prima. Neem uitzicht op zee!!

Datum van verblijf: juni 2022