Loes
Rotterdam, Nederland

Geen aanrader

Beoordeling van Bull Reina Isabel & Spa
2,0 van 5 bollen31 jul 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Vergane glorie. Slechte bedden, doorgezakte matrassen, zachte kussens en oud synthetisch beddengoed. Geen roomservice. Een bar die al om 23 uur sluit. Slechte schoonmaak. Ongeïnteresseerd personeel. De 5 sterren reviews begrijp ik niet. Het enige pluspunt zijn de ligging aan de boulevard en, als je op tijd bent, gratis ligbedden op het strand. Ze hebben 40 bedjes op ruim 200 kamers dus er staat al vanaf 09.30 een rij.
Datum van verblijf: juli 2022
Kamertip: Ik zou adviseren om naar het zuiden van het eiland te gaan. Veel beter weer en betere voorzieningen.
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
Terraza del Hotel
4.7 km van Bull Reina Isabel & Spa
Meer hotels in Las Palmas de Gran Canaria bekijken
Beoordeeld op 30 juni 2022 via mobiele applicatie

Wat een mooi hotel dit. Mooie lobby, gezellig terras, prima eten, zwembad op het dak, direct aan de boulevard en strand en goede service. Kamers zijn beetje gedateerd (niet de badkamer) maar prima. Neem uitzicht op zee!!

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 8 januari 2020 via mobiele applicatie

Op uitnodiging van mijn ouders meegegaan naar dit hotel,ze waren hier al eens geweest. Onze ervaring is prachtig. Mooie kamers, heerlijke bedden en douche. mooie spullen tbv persoonlijke verzorging. Dagelijks schoongemaakt.

Perfect ontbijt. Kortom,mooi!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 13 juni 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is mooi! Inchecken gaat gemakkelijk als je een auto hebt moet je alleen wel je autosleutels inleveren en wordt de auto verzet vanwege gebrek aan ruimte. Als je de auto nodig hebt kan je zo weer de sleutels vragen geen probleem! Koffers worden naar de kamer gebracht en de vakantie kan beginnen. Kamers zijn schoon en netjes. Badkamer is groot en schoon!! Uitgebreid ontbijt voor ieder wat wils. Super vriendelijk en snel personeel je mag buiten en binnen zitten. Ook kan je heerlijk buiten op het terras zitten in de middag/avond. Gym is klein wel een mooi uitzicht. Zwembad is mooi. Gratis bedjes aan de zee. Het is hier alleen wel vaak bewolkt!!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 28 april 2019

Geweldige ligging aan boulevard die direct op het strand uitkomt. Mooie entree en lounge, sfeervolle overdekte terrasbar met palmen en rieten meubelen en terraswarmers voor als het 's avonds koud is. Schappelijke prijzen daar.

Kamer op 2e verdieping mooi, maar probleem met deur van badkamer die niet meer open wilde nadat ik hem dicht had gedaan, verder enig verkeerslawaai van smal straatje waar we op uit keken en geluid van conferentiezaal direct onder ons. We hebben het één avond getolereerd omdat van kamer veranderen ook zo'n gedoe is, maar toen het de avond erop weer bezig was en navraag ons leerde dat het de avond daarna ook het geval zou zijn, hebben we toch om een andere kamer gevraagd. We hebben een kamer op de vierde verdieping gekregen met uitzicht op de voorkant en die was in alle opzichten rustiger. Het personeel was heel behulpzaam en heeft beide keren onze bagage naar de kamer gebracht en het ruilen was geen probleem. Ze waren ook zo eerlijk om te zeggen dat de 24-uurs winkel waarschijnlijk goedkoper is dan een sandwich van de roomservice.
Het ontbijt was alle dagen geweldig: een enorme keuze, alleen al aan brood en sapjes, er waren uiteraard ook worst, spek en roerei, maar je kon bij een medewerker ook zelf je ei laten maken zoals je wilde. Iedereen heeft bij het ontbijt zicht op zee, want de tafeltjes achterin zijn op een verhoging geplaatst. Er zijn veel medewerkers bezig om voortdurend de tafels af te ruimen, dingen aan te vullen of mensen een tafel te wijzen. Dat laatste was alleen op de zondag van Pasen nodig, want toen was het heel druk en moesten we 5-10 minuutjes in een rij wachten, voor de rest is dat niet meer voorgekomen. Eén keer deed de koffiemachine raar en moest ik 5 minuutjes wachten tot iemand het had opgelost, maar dat kan gebeuren en ze waren heel vriendelijk.
Het zwembad op het dak is niet heel groot, maar je zou er best lekker in kunnen zwemmen. We zijn er wel geweest voor het uitzicht, maar omdat het regende, hebben we niet gezwommen, maar zijn naar de spa gegaan.
De spa is niet groot, maar heel fijn en rustig. Mensen maken gelukkig geen lawaai en kinderen zijn maar tot een bepaalde tijd (Ik dacht rond 12 uur 's middags.) toegelaten. Als je binnenkomt, word je aangesproken door een dame die je alles uitlegt en laat zien, ook waar je je kleren kunt opbergen. Heel fijn, die persoonlijke aandacht. De spa zelf heeft een zoutkamertje, een zoutbad, een massagestoel, een bad met op verschillende plekken bubbels, een watervalletje, een waterparasol en nog iets waar water uit komt. Het uitzicht is prachtig!
We vonden het een heerlijk hotel om van hieruit te wandelen, uit eten te gaan en met de bus te reizen. De bushalte is niet ver, er is heel dichtbij een Spar supermarkt en twee 24-uurs winkels. Je kunt ook in ongeveer een kwartiertje lopen bij een winkelgebied met onder andere de El Corte Inglés komen.
Voor de oudere gasten is er overal in de wc's en douches een steun om je aan op te trekken.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 26 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met grote kamers en enorm uitgebreid ontbijt, enige minpuntje is de achtergrond muziek erg klassieke muziek die na 10 minuten op de zenuwen begint te werken. Personeel is ontzettend vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: augustus 2018