Vandaag geopend: 09:00 - 16:00
Opslaan

Google
Manieren om Mojo Picon Aventura te ontdekken
Beoordeeld op 13 november 2019 via mobiele applicatie

Geweldig dag gehad! Had wat problemen met het openbaar vervoer om op de afspreek plaats te komen, maar ze hebben echt geweldig meegedacht en geholpen. Daarna een geweldige tocht gemaakt langs de kust! Veel gezien en gedaan! Echt een waanzinnige ervaring! Hele erge aanrader voor een actieve activiteit voor iedereen!!!

Beoordeeld op 2 september 2019

Goed verzorgende trip met abseilen en klimmen.
Lekker fruit en muesli repen. Veilig voor de kinderen en volwassen. Betrokken en aardig personeel.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
MojoPiconAventura, Director de Relaciones con Clientes van Mojo Picon Aventura, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2019

Thanks for sharing your experience Awallet,
We are glad to know that you and the kid enjoyed the tour. ;-)

Beoordeeld op 16 augustus 2019

Een erg leuke en sportieve dag gehad! De instructeurs waren beiden erg enthousiast en kunnen een goede en duidelijke uitleg geven in het engels over wat je moest doen.
Deze activiteit is erg aan te raden wil je een gave dag hebben (waar voor je geld dus ;))

Goede sportschoenen zijn wel een must aangezien het erg glad is met abseilen. Ook moet je de weg terug een eind lopen (steil omhoog).

Kortom, wij hebben een supergave dag gehad!

Dear patriciabronkhorst,

Thanks for having taken the time to share your experience. We are glad to know that you enjoyed the tour. Hope to see you back again! ;-)

Beoordeeld op 26 juli 2019 via mobiele applicatie

Het zou een dag met flinke golven zijn volgens onze gids Victor. Voor ons wat spannend en voor hen als begeleiders extra leuk. Spannend was t zeker weten!!!
We sprongen van 6 meter hoge rotsen, gingen met ter plekke aangelegd kabelbaantje de zee in, fikse klimroute, abseilen, etc. Hier moet je zeker lef en lijf voor hebben! Maar Victor is uiterst relaxed, weet precies war hij doet en laat je dingen doen die je niet zo snel weer zou durven. De golven maakten deze dag voor ons regelmatig erg zwaar en heftig maar des te trotser kwamen we aan op t badstrand!!! Wat een ervaring!!! Absolute aanrader voor mensen die van avontuur houden, niet gauw bang zijn en gran canaria op heel andere, leukere en mooiere, manier willen leren kennen. Topdag!

MojoPiconAventura, Director de Relaciones con Clientes van Mojo Picon Aventura, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2019

Dear 397ernad,

Thanks a lot for having taken the time to share your experience. We are glad to know that even when it is harder you can feel the safety in our instructors and this will help you enjoy the experience from the beginning until the end. Thanks for sharing and your high rate!

Beoordeeld op 4 september 2018

's-Ochtends werden we netjes bij ons hotel opgehaald door de goed engels sprekende eigenaar en zijn collega, waarna we naar Puerto de Mogàn zijn gereden voor de trip Coastering. Daar aangekomen bleek dat we de enige touristen waren en de rest van de groep alleen maar lokale mensen waren.
Echter gaf dit totaal geen nadelen voor ons, wanneer de ene instructeur in het Spaans aan het uitleggen was wat er moest gebeuren nam de andere instructeir ruim de tijd om het ons in het engels uit te leggen.
Het kan inderaad van beginners tot aan gevorderd, maar het is wel handig als je een beetje sportief en niet te bang bent, dit geldt vooral voor het klimmen. Maar als je niet wilt klimmen kun je het overslaan of alleen het moeilijke stuk overslaan, dus iedereen kan meedoen!
Het was een hele leuke ervaring en een lekker sportief programma!
Helaas ben ik tijdens de trip wel mijn GoPro camera kwijtgeraakt, de eigenaar Victor heeft er voor me nog een uur tevergeefs naar gezocht.

Datum van activiteit: augustus 2018