Beoordeeld op 8 juni 2017 via mobiele applicatie

Het is een fijn hotel met prima ligging.
Weg oversteken heb je strand, taxi standplaats, bushalte en Spar op de hoek.
Alles binnen handbereik in een rustige omgeving.
Enige minpunten in het hotel: weinig keuze bij het ontbijt. Er staan boterhammen om te toasten maar geen toastapparaat. Geen croissants alleen stokbroden. We hadden gelezen over verse sappen maar ook deze zijn er niet. Verder kun je voornamelijk eieren eten en wat soorten beleg.
De indeling van onze hotelkamer was niet praktisch: wc zonder deur, je loopt direct wanneer je de hotelkamer inkomt links de open badkamer in met open toilet. Weinig privacy dus. Geen kast voor je kleding maar een paar hangertjes achter een gordijn boven de kluis. Weinig ruimte om je kleding neer te leggen helaas....
Hotel wordt gerund door wat jonge mensen.
Ons viel op dat zowel in de bar beneden als bovenop het dak weinig mensen waren 's avonds. Jammer want hotel oogt wel trendy.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 6 juli 2016 via mobiele applicatie

Fijn hotel. Net 3 jaar geleden gebouwd! Oogt schoon! Wel een redelijk basic hotel! Zo zijn er boven bij het sundeck bijvoorbeeld geen parasol's! En is het of zon of schaduw!

De bedden zijn wat hard en oncomfortabel!
Ze hebben mooie materialen gebruikt voor de inrichting van het hotel!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 1 juni 2016 via mobiele applicatie

Mooie en verzorgde kamers. De standaard kamers zijn wel niet super groot. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt en avondeten was zeer uitgebreid, wel spijtig dat het eten wat aan de koude kant was. Nog één minpunt er is geen gratis WiFi, wat anno 2016 zeer spijtig is.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 13 april 2015

Het is een mooi ingericht sfeervol hotel. De schone goed ingerichte kamers zijn niet groot maar van alle gemakken voorzien, en prima bedden. Een prima ontbijt met ruime keuze. Vriendelijk behulpzaam personeel. We hadden een kamer aan de voorkant en daardoor wel wat last van het straatgeluid in de ochtend. Het dakterras is klein maar ook dit is weer met veel smaak ingericht. De afstand tot het centrum is goed te belopen, ongeveer 10 a 15 minuten. Het enige nadeel van dit hotel is dat het geen parkeergelegenheid heeft. Wij hebben altijd wel een plekje kunnen vinden maar dat was soms wel na een aantal keren rond rijden.

Kamertip: kamers aan de achterzijde van het hotel zijn rustiger
Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 8 januari 2015

uitstekend hotel, iets buiten het centrum van Palma gelegen, maar nog altijd binnen loopafstand. Leuke en trendy kamers waarin je je onmiddellijk op je gemak voelt, vriendelijk personeel en iedere dag een uitstekend ontbijt.

Datum van verblijf: januari 2015