Beoordeeld op 2 november 2017

goede kamers, zeezicht is erg prachtig. Goed ontbijt, vriendelijk personeel. Wel veel lawaai van de drukke straat(2x 4 baans) voor het hotel. Taxi voor de deur en vele horecamogelijkheden in de straat en om de hoek.

Kamertip: Boek met zeezicht, is echt de moeite waard.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
gemacamp0y, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Palma Bellver Managed By Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2017

Dear sylviasC8729BW ,
I would like to thank you for having chosen us for your stay in Palma de Mallorca, as well as for taking the time to post your comments on Tripadvisor.
We are very happy to know that you fully enjoyed your stay at the TRYP Palma Bellver and that you liked our room, sea view and breakfast. Thank you for the remark about our staff, for us is the most important thing .
The whole team of the hotel will be glad to welcome you back on your next visit.
Regards,
Maria Sanchez
(Guest Experience Department)

Beoordeeld op 18 oktober 2017

Heerlijk hotel aan de Paseo Maritimo dus direct gelegen aan de “Marina” van Palma. Vanaf ons balkon hadden we een prachtig uitzicht over de Paseo, de boten en de zee. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Ideale lokatie want het centrum van Palma is te belopen. Parkeren kan in de parkeergarage naast het hotel. Schone, funktionele kamer met een zeer goed bed en een prima badkamer. Het ontbijt is zeer gevarieerd en lekker. En mocht je het een keertje missen (zoals wij) dan is er een “Cappuccino” op 5 minuten lopen die een overheerlijk ontbijt serveert. Hoewel we zelf geen gebruik hebben gemaakt van het zwembad zag het er erg aantrekkelijk uit. Na een dag Palma was het geweldig nog even een afzakkertje te nemen in de gezellige bar. Als we weer naar Palma gaan, boeken we dit hotel opnieuw. Het is een prima optie op een ideale lokatie. Wie een intiem hotel zoekt moet hier niet zijn, maar wie op zoek is naar een goed gelegen, schoon, functioneel en betaalbaar hotel is dit een absolute aanrader!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
gemacamp0y, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Palma Bellver Managed By Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2017

Hello sannevonk,
It a pleasure to receive comments like yours!!!
Thank you for share your opinion about your last stay at the TRYP Palma Bellver.
On your next visit, remember to ask about our Own The City program, it will be your best friend to discover Palma.
Have a nice weekend!
Gema Campoy
Guest Experience Manager

Beoordeeld op 12 oktober 2017

prima hotel, midden in stad maar aan zee, vlakbij bij bus naar luchthaven. ontbijten beter in de stad, hotel is erg duur. badkamer klein maar efficient. Mooi klein zwembad met genoeg ligstoelen. Mochten gratis onze boardingpassen printen.

Kamertip: misschien iets meer betalen voor een kamer aan de voorkant
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 2 oktober 2017

Helaas in de meeste kamers een rioollucht gedurende een aantal uur per dag. Kamer was niet heel schoon bij aankomst. Betaalbare roomservice vriendelijk personeel. Zee zicht minimaal wel voor betaald. Veel verkeerslawaai, je kunt nergens buiten zitten zonder dat lawaai. Mega uitgebreid ontbijtbuffet. Minder en meer qualiteit had beter gepast bij aantal sterren.

• Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
gemacamp0y, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Palma Bellver Managed By Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 oktober 2017

Hello 824anoniem,
We are very sorry to receive this comment because that´s means we did got to your expectations and we work hard to have a high quality of service.
For yours comments your reservation was a standard room and with city view not sea view.
I am glad that you enjoy of our Breakfast TRYP. We take note of all your comments to improve day by day.
Gema
Guest Experience Manager

Sincerely

Beoordeeld op 23 september 2017 via mobiele applicatie

Het uitstekende lokatie in Palma voor een stedentrip. Bus 1 van de airport stopt bijna voor de deur. De hotelkamer was ruim en de tv had ook duitse zenders. De badkamer is erg ruim maar gedateerd (het chroom is van de kranen gepoetst).
Het bed was goed en had een binnenveringmatras. De wifi was prima ik kon zelfs live video streamen. In de algemene ruimten is het lawaaierig. (Eetzaal, bar, lounge) Dit zijn grote open ruimten met stenen vloeren en strak ingericht. De zeezicht kamers verschillen nogal met betrekking tot de hoeveelheid zon op het balkon. Onze kamer 527 lag naar achteren. Hierdoor had deze kamer de minste zon. Dus bij het boeken dus voorkeur aangeven.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
gemacamp0y, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Palma Bellver Managed By Melia, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 september 2017

Hello,

Thank you for letting us know your opinion, as you have said we have different kind of rooms which obviously have different price as some of them are sea view ones and some are not, it depends on what the person likes. But if you are more into "last minute" plans you can always pay some extra at the reception to get a room overlooking the marina if there are still some more available.

Thank you for the nice words on the tittle, we hope to see you soon!!

CASILDA BELTRÁN
(GUEST EXPERIENCE DEPARTMENT)