Beoordeeld op 23 november 2016 via mobiele applicatie

Op papier is het een prima keuze. Gratis WiFi, nette kamers, zwembad, fitness en wellness
Helaas WiFi doet het niet en zwembad en fitness al vanaf 19 uur gesloten. Voor zakenreis niet mijn beste keuze gemaakt.

Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 september 2016

Wij hadden een hele schone kamer/badkamer met geweldige bedden! Het ontbijt was goed, voor elk wat wils. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel ligt in rustig gedeelte van Palma, met uitzicht op de haven. Openbaar vervoer voor de deur.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 juli 2015

Hou je van strak trendy design, dan zit je goed op de vernieuwde verdiepingen onderaan. De kamers zijn klein, clean en met een comfortabel bed. De flesjes water en vruchtensap zijn on the house.
Wil je meer plaats, zicht op zee, een balkon en wat meer Spaanse charme, vraag er dan expliciet naar. Zeker als je online boekt via een broker. Je betaalt dan wel iets meer.
Costa Azul ligt aan de drukke havenweg, maar de ramen zijn goed geïsoleerd. Te voet, met de bus of de taxi sta je meteen in het centrum van Palma. Wij hebben niet ontbeten in het hotel, maar het buffet leek royaal en gevarieerd. Op het terras aan het mini-zwembad en de jacuzzi kan je ‘s avonds dineren met zicht op de haven.
Palma is een leuke citytrip, maar in het weekend zijn er massa’s vrijgezellenavonden. Kom tijdens de week als je geen zin hebt in rumoerige, zatte vrijgezellen (m/v).

Kamertip: Kamer met zicht op de stad zijn stiller, maar kijken uit op een steegje en hebben geen balkon
  • Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 25 maart 2015 via mobiele applicatie

Zeer net hotel, goed verzorgd en mooie kamers met mooie badkamer. Grote tv, gratis wifi. Ontbijt was echt heerlijk, veel keus voor het geld. Zelf iemand van de technische dienst die mij hielp met mijn koffers die erg zwaar waren. Het ligt ook op een leuke plek in de stad, aanrader dus!

Verbleef: maart 2015, reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 februari 2015

Wij hebben in dit hotel gelogeerd van 14-21 feb 2015. Het hotel heeft een frisse en moderne uitstraling. We hadden een standaard kamer. Die was niet groot maar wel goed. Zeker als je er toch alleen maar slaapt. Alles wat je nodig hebt is er. Oa. een uitstekend bed, een goede douche, tv, met diverse externe aansluitmogelijkheden. Ook op de kamer diezelfde frisse moderne uitstraling. Het ontbijt is uitgebreid. De service is vriendelijk en adequaat. Het centrum is goed te belopen.

Verbleef: februari 2015, reisde met een partner