Beoordeeld op 18 maart 2018

Een heerlijk hotel, misschien op het eerste oog niet super en net buiten het centrum, maar van binnen netjes en schoon, met een restaurant met verse producten, waarbij op tepanyaki ook nog vlees wordt gebraden. ER zijn geen menu's maar is buffet. OOk in de ochtend een heerlijk ontbijtbuffet met een scala aan verse producten. De kamer is niet groot en er is weinig ruimte om koffer neer te zetten maar is schoon en ook douche is schoon en voorzien van diverse producten. Op een dag door iemand de kaart om de kamer schoon te maken omgedraaid naar niet storen waardoor kamer niet was gedaan toen we terug kwamen. Omdat we verlegen zaten om handdoeken daarvoor naar receptie om deze te vragen, maar nee de kamer zou nog worden schoongemaakt. Dit was een half uur later ook gebeurd. Het centrum is op loopafstand evenals andere hotspots.

Kamertip: hogere verdiepingen bieden zicht op de baai.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 27 juli 2017 via mobiele applicatie

Na onze eerste week op Mallorca wilden we nog een kleine week in Palma vertoeven. Eenmaal aangekomen werden we keurig welkom geheten. De kamer was nog niet klaar (logisch om 11 uur) maar we konden de koffers stallen en gebruik maken van de handdoekenservice. (Tegen betaling van borg) De kamers (economy) zijn netjes en schoon en voorzien van de belangrijkste voorzieningen. Een kluisje, goede bedden en een ruime badkamer met fijne douche. We hadden ontbijt bij de kamer geboekt. Heerlijk!! Ismael bakte lekkere eiergerechten geheel op smaak en keuze. Al met al een fijn verblijf gehad. Op ongeveer 15 minuten lopen van het centrum. Auto kun je altijd in de buurt gratis parkeren.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 25 mei 2017

Goed hotel 20 min van het centrum, maar goed te lopen.
Kamers zijn netjes en modern.
Bediiening is soms traag en ongeïnteresseerd aan de buitenbar dat is een min punt.
Prijzen zijn wel oke.
Ontbijt is wel zeer goed verse jus.
Zeker 4 stèrren waard.

Kamertip: Kies zeezicht
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 augustus 2016 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel, vriendelijke mensen, heel uitgebreid ontbijt met vers appelsiensap, propere kamer, standaard kamer is niet zo graag, maar voor ons zeker groot genoeg.
Genoeg plaatsen aan het zwembad, ook een zonneterras met klein zwembad

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 mei 2016

Schone kleine kamer, grote badkamer met matglazen schuifdeur afgesloten, vlakbij het bed.Kamer met groot terras, met ligbedden, niet veel privacy. Mooi zwembad in de tuin, 2e kleiner zwembad bij het terras. Bar in de tuin, wel zowat heel de dag muziek tot 24.00uur. Ontbijt buffet goed, locatie goed. Personeel vriendelijk. Geen gebruik gemaakt van de Spa

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden