Beoordeeld op 24 juli 2018

We komen hier graag terug, zeker als we wel een Double Room krijgen, wat we ook geboekt hadden. Verder is het hotel ons zeer goed bevallen. Ondanks de toch wel heel forse prijs per nacht!
Mooie kamer inrichting, super fijne badkamer ook.

Kamertip: Aan de voorzijde kamers met wat geluidsoverlast van de naastgelegen disco- gangers tot diep in de nacht.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Beoordeeld op 13 juli 2018

Gewoon goed hotel, super ontbijt alleen jammer van koude gebakken eieren,
leuk voor een paar dagen in Palma. niet voor een strandvakantie.
Voor de deur gratis parkeren is wel apart voor zo een drukke straat

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Beoordeeld op 19 november 2017 via mobiele applicatie

Fijn hotel met een prima ligging aan de haven. Kamer zijn ruim en schoon en in de buurt zijn veel leuke restaurants. Binnen 5 min. Zit je in het oude centrum van Palma. Het enige wat ik niet prettig vond is dat mijn balkondeur niet op slot kon. Geen fijn idee als je op de 1e verdieping slaapt.

Het ontbijt was zeer uitgebreid!

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 november 2017 via mobiele applicatie

Op training in Palma voor 1 dagje. Hierbij geslapen en ontbeten in dit mooie hotel. Het ligt mooi aan de haven en geeft een fantastisch uitzicht. De kamers zijn ruim schoon en voorzien van een heerlijke doucheven een kingsize bed. Helaas was het zwembad tijdens mijn bezoek gesloten. Ontbijt is ruim en lekker.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 augustus 2017

We hadden even een break van 5 dagen, Melia staat al goed aan geschreven bij ons en het werd wederom bevestigd. De ontvangst was zeer hartelijk en correct alles is zeer schoon. De kamer was netjes en modern, het zeezicht is zeker aan te bevelen je kijkt over de hele haven uit en in de avond is de kathadraal helemaal mooi verlicht. We hadden Level geboekt en dan kun je de hele dag in de Level lounge tapas eten zowel hartig zoet als fruit en de drankjes kun je daar ook gratis verkrijgen. Het ontbijt is zeer uitgebreid zowel binnen als buiten te nuttigen.

Het zwembad is wat aan de kleine kant voor zo'n groot Hotel dat is weleen min punt.

Kamertip: Neem zee zicht en Level
Datum van verblijf: augustus 2017