Vandaag geopend: 09:00 - 18:00

vanaf 13,31 US$
vanaf 29,94 US$
vanaf 24,39 US$
Beoordeeld op 26 februari 2020 via mobiele applicatie

Veel dolfijnen gezien. Na een uur varen over een onstuimige zee beloond met tientallen dolfijnen. Vriendelijke en behulpzame schipper en gastvrouw. Hapjes en drankjes aan boord waren OK maar eigenlijk overbodig.

Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel! De dame aan de balie sprak zelfs Nederlands! Gedurende de trip staat de bemanning van de boot steeds klaar voor jou.. bieden een deken aan wanneer het koud wordt door de wind, vegen een eventuele natte stoel droog...

Ook de gratis drankjes zijn een meevaller.
Iets wat ik nergens kon lezen maar toch een leuke troef is..
Je kan tijdens het spotten van de zoogdieren binnenin de drijfers van de boot gaan. Daar zijn zitbankjes en ramen voorzien. Super leuk voor de kleine kinderen!

Wanneer je de boottocht boekt met kinderen hou dan aub rekening met de richtlijnen van het personeel.. als ze vragen om niet te lopen..
Doe je dit ook niet.

Wanneer je dolfijnen aan het spotten bent vragen ze je om stil te zijn. -> Ook kinderen moeten dus wat stiller zijn! Ik heb het niet over baby’s maar over 8-9 jarigen. Plak desnoods hun mond dicht met tape. Maar laat ze zwijgen!

Er was tijdens onze 3 uur durende tocht ook mogelijkheid om te zwemmen. Niemand vanop onze boot durfde het water in.. waarom weet ik niet.. er is maar 1 toilet om zich om te kleden. Misschien lag het daar aan?

Wanneer je zelf naar de haven komt en niet gebruik maakt van de shuttle kan je eigenlijk redelijk goedkoop parkeren op het domein. €11 voor 24u.
Rij gewoon door de slagboom en je ontvangt een ticket.
Let wel op de taxi’s deze zijn daar nogal wat rallyrijders. Voor je het weet heb je net zoals ik een ongeval bij het uitrijden van de parking.

Binnenin het sea portal zijn er ook enkele bars waar je iets kan eten.

Leuk concept die ik zeker nog eens opnieuw doe met de spirit of the sea!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 5 januari 2020 via mobiele applicatie

Deze namiddag zijn wij een ritje gaan doen met de kamelen. Ze zijn goed verzorgd en als de kameel ga rechtstaan dan moet je even goed vast houden. Wij hebben een gezellige rit gedaan van 45 minuten. Als je in Gran Canaria bent moet je het zeker eens doen. Op een paard ga je van voor naar achter en op een kameel ga je van links naar rechts. Enige min punt voor ons: een fotograaf neemt foto's maar jammer genoeg zijn ze niet zo goed en worden verkocht aan 5 euro. Anders had ij 5 sterren gegeven. Zeker doen!

Beoordeeld op 4 januari 2020 via mobiele applicatie

We hebben genoten van de tour. Paul is een gids die de hele bus persoonlijke aandacht geeft.

Erg fijn! Hij vertelt zowel in het Spaans als Engels, en wisselt dit heel consistent binnen de zinnen af. Niets is verplicht, je hebt opties, maar daar wordt niet mee gepusht, zoals dit bij andere tours vaak wel gedaan wordt. Mega fijn.

Paul en Alfredo, bedankt!

Beoordeeld op 23 december 2019 via mobiele applicatie

We hebben gelachen, genoten, zalige ervaring
Dieren worden goed verzorgd wat voor ons een vereiste was vooral we ons inschreven.
Thx to Camels Ramon, Lalo and Omar you Made our day superbe.
Thx to the guide to support us.

Datum van activiteit: december 2019