Opslaan

vanaf 894,35 US$
Meer info
Beoordeeld op 15 juni 2021
Beoordeling van: Dagtour Formentera

Al voorafgaande aan onze vakantie hebben Irene en Alberto ons fantastisch geholpen. Ik zou in die week 25 weken zwanger zijn en wilde graag weten of deze trip volgens hun dan mogelijk zou zijn. In plaats van te zeggen ‘ja natuurlijk’, hebben ze ontzettend met mij meegedacht.
De dag van de boottocht kon echt niet beter. Wat een gastvrij en ontzettend lief stel! De tour zelf is uiteraard al fantastisch, maar Irene en Alberto hebben echt voor een onvergetelijke dag gezorgd. Nogmaals bedankt daarvoor!
Tom en Yara

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 29 juni 2020 via mobiele applicatie
Beoordeling van: Dagtour Formentera

In een woord fantastisch. Irene en Alberto zorgen dat er niks ontbreekt. Super service. Hele mooie strandjes bezocht. Zeer zeker de moeite waard!

Datum van activiteit: juni 2020
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie